محمدرضا عرب احمدی از ایمن‌سازی محور‌های مواصلاتی استان خبر داد و گفت: ۲۸۰ مورد راه‌های غیر مجاز و ناایمن مسدود شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، محمدرضا عرب احمدی معاون اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای سمنان گفت : ضمن بیان اینکه ایمن‌سازی محور‌های مواصلاتی استان با انسداد راه‌های غیر مجاز در دستور کار است، گفت: به همین منظور بیش از ۲۸۰ مورد راه‌های غیر مجاز و دسترسی‌های ناایمن طی پنج‌ماهه اول سال جاری مسدود شد.

او ضمن بیان اینکه احداث هرگونه راه دسترسی در حریم راه نیازمند مجوز‌های لازم است، افزود: حفظ و حراست از حریم راه‌ها و جلوگیری از بروز سوانح رانندگی و ارتقا ضریب ایمنی به استناد تبصره یک ماده شش اصلاح قانون ایمنی راه‌ها و راه‌آهن یکی از وظایف اصلی حوزه راهداری است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان سمنان بابیان اینکه بیش از یک هزار و ۹۰۰ کیلومتر راه اصلی، آزادراه، فرعی و روستایی تحت پوشش این اداره کل است، ابراز داشت: ایمن‌سازی راه‌های دسترسی به محور‌های مواصلاتی به منظور هدایت و کنترل مناسب وسایل نقلیه و کاهش تصادفات ضروری است.

عرب احمدی از اجرای عملیات خط‌کشی محور‌های مواصلاتی گرمسار خبر داد و در ادامه تصریح کرد: با توجه به قرارداد منعقدشده با پیمانکار اجرای عملیات خط‌کشی ممتد و منقطع به طول ۲۰۰ کیلومتر در محور‌های مواصلاتی این شهرستان آغازشده است.

او افزود: انجام خط‌کشی درراه‌ها به عنوان یکی از روش‌های جلوگیری از تصادفات و قانونمند نکردن تردد رانندگان ضروری است که بر همین اساس این خط‌کشی صورت گرفت.

انتهای پیام/ح

۲۸۰ مورد راه‌های غیر مجاز و ناایمن استان سمنان مسدود شد

برچسب ها: حمل و نقل ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.