یک فضانورد به نام لوکا پارمیتانو که شاهد اوج گیری توفان دوریان از فضا بوده، عکس هایی از این پدیده طبیعی مخوف تهیه و منتشر کرده است.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،  یک فضانورد به نام لوکا پارمیتانو که شاهد اوج گیری توفان دوریان از فضا بوده، عکس هایی از این پدیده طبیعی مخوف تهیه و منتشر کرده است.

تصویر مخوف از طوفانی در فضا! + عکس


بیشتربخوانید:  دلایل اهمیت سیاره سرخ برای انسان/در مریخ دنبال چه می گردیم؟


این توفان که از شب گذشته اوج گرفته تا بدان حد بزرگ است که به خوبی از فضا قابل مشاهده بوده و فضانوردی به نام لوکا پارمیتانو که در ایستگاه فضایی بین المللی مستقر است، عکس هایی از توفان مذکور تهیه کرده که حرکت آن از فراز اقیانوس اطلس به سمت سرزمین اصلی ایالات متحده آمریکا را نشان می دهد.

وی در حساب توئیتر خود با انتشار عکس های یادشده نوشته است: در حال زل زدن به چشم توفان هستم. البته برخی ماهواره های هواشناسی و از جمله ماهواره آمریکایی GOES-East نیز عکس هایی از این پدیده تهیه کرده اند.

سرعت حرکت توفان دوریان بین ۲۰۹ تا ۲۵۱ کیلومتر در ساعت است و در شرایطی که تصور می شد بیشترین میزان آسیب متوجه ساکنان ایالت فلوریدا باشد، توفان یادشده مسیر حرکت خود را به سمت ایالتهای جرجیا و کارولینا تغییر داده است. در عین حال امکان تغییر مجدد مسیر حرکت این توفان وجود دارد.

منبع: فارس

انتهای پیام/

تصاویر توئیتری یک فضانورد از توفان مهیب دوریان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار