فرزند سقائیان نه تنها خود را سفیر ایران در خارج از کشور نمی داند بلکه  شهروند عادی آمریکایی قلمداد می کند که قرار نیست به ایران باز گردد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،  «آقازده های خارج نشین» به یکی از پدیده‌های جالب در حوزه سیاسی تبدیل شده اند که حالا با گسترش فضای مجازی و شبکه های اجتماعی بیشتر جلب توجه می کنند. این افراد که حالا فعالیت های خود را در صفحات شبکه های اجتماعی با دیگران به اشتراک می گذارند و بعضا در کشورهای خارجی و در اماکن لاکچری و پر زرق و برق و حتی در مکان های تفریحی مبتذل با ظاهر و قیافه‌ای خارج از عرف و عکس فرهنگ خانوادگی خود حضور می یابند به موضوعی انتقادی از سوی افکارعمومی در فضای مجازی تبدیل شده اند.

سیل جدید خارج نشینی آقازاده ها به فضل پدر در ینگه دنیا /  ژن خوب رئیس اصلاحات هم از ایران رفت!



سیل جدید خارج نشینی آقازاده ها به فضل پدر در ینگه دنیا /  ژن خوب رئیس اصلاحات هم از ایران رفت!
آقازاده ای که نه تنها سفیر نیست بلکه خود را شهروند آمریکا می داند
 
در همین راستا، خبر زندگی و تحصیل ۶ فرزند شهردار قم در خارج از کشور جزو داغ‌ترین اخباری بود که طی این چند وقت اخیر بازخوردها و نقدهای تندی را به دنبال داشت، مطلبی که در نهایت به واکنش وی منجر شد. بسیاری مطرح می کردند که حضور شش فرزند شهردار قم یک رکورد محسوب می شود و وی به جای اینکه شهردار قم باشد باید شهردار شهری در اروپا یا آمریکا می بود.
 
موضوعی که «سید مرتضی سقاییان‌نژاد» شهردار قم در نهایت درباره‌اش گفت: «خانواده بنده ولایی و مذهبی بوده و به رعایت اخلاق اهتمام دارند؛ همسر و تعدادی از فرزندانم در حال حاضر در قم ساکن هستند و خبرها و شایعات مطرح شده مبنی بر اینکه تمام خانواده‌ام در خارج کشور زندگی می‌کنند، کذب محض است.»
 
او در ادامه با اشاره به اینکه زندگی ساده و عادی دارد اضافه کرد: «اگر برخی فرزندان من برای تحصیل علم و دانش به خارج رفته‌اند همگی به عنوان سفیران گویا برای نظام بوده‌اند؛ یکی از فرزندانم بعد از تحصیلات عالی در قم می‌خواهد تحصیلات خود را دنبال کند و خانواده من هیچ علاقه‌ای به زندگی در خارج از کشور نداشته و در خدمت نظام هستند.»
 
اما طولی نکشید که یکی از ۶ فرزند سقائیان درباره حرف های پدرش گفت این موارد مصرف داخلی دارد و بیان داشت: «من نظرم(با پدرم)فرق می‌کند. شاید ایشان وقتی نظر دادند چیزهایی را در نظر گرفتند که مصرف داخلی دارد. من سفیر گویای نظام نیستم . من یک شهروند عادی هستم.»
 
جالب اینجاست که فرزند سقائیان نه تنها خود را سفیر ایران در خارج از کشور نمی داند بلکه خود را شهروند عادی آمریکایی قلمداد می کند که نه تنها قرار نیست به ایران باز گردد بلکه دوست دارد که در آمریکا ادامه زندگی دهد. 
 
سیل جدید خارج نشینی آقازاده ها به فضل پدر در ینگه دنیا /  ژن خوب رئیس اصلاحات هم از ایران رفت!
فرزندان رئیس دولت اصلاحات هم خارج نشین هستند 
 
از خبر خارج نشینی فرزندان سقائیان که بگذریم به یک خبر جالب توجه در این زمینه می رسیم. روز جمعه خبر رسید که «عماد خاتمی» فرزند رئیس دولت اصلاحات نیز به خارج از کشور سفر کرده است. 
 
در همین رابطه، یک عضو حزب اتحاد ملت ایران ضمن تأیید مهاجرت فرزند رئیس دولت اصلاحات به خارج از کشور گفت: عماد خاتمی برای ادامه تحصیل به همراه خانواده به خارج از کشور رفته است.
 
بنابر این گزارش در تماس دیگری که با جواد امام عضو دفتر رئیس دولت اصلاحات حاصل شد، وی از تأیید یا تکذیب این خبر خودداری کرد و اظهار داشت که اطلاعی از این موضوع ندارد.
 
سیدعمادالدین خاتمی عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت ایران است که در کتابخانه ملی نیز مشغول فعالیت بود. حزب اتحاد ملت ایران چند سال پس از انحلال حزب مشارکت در دولت نخست حسن روحانی با دبیرکلی علی شکوری‌راد اعلام موجودیت کرد و بسیاری از فعالان سیاسی این حزب را بدل حزب مشارکت می‌دانند.
 
لازم به ذکر است که لیلا خاتمی دختر رئیس دولت اصلاحات نیز از سال‌ها پیش در ایالات متحده آمریکا اقامت دارد. البته در برخی از اخبار غیر رسمی آنهم از سوی کانال های اصلاح طلب این موضوع را تکذیب کردند اما برای آن سند و مدرکی ارائه ندادند. 
 
سیل جدید خارج نشینی آقازاده ها به فضل پدر در ینگه دنیا /  ژن خوب رئیس اصلاحات هم از ایران رفت!
خانم ابتکار:  تحصیل در آمریکا تأیید خوی سلطه‌گری آمریکا نیست
 
البته خارج نشینی آقازاده‌ها تنها مختص چند فرد نیست و متاسفانه این موضوع به یک اپیدمی در حال شیوع در مسئولان خصوصا اصلاح طلبان تبدیل شده است. در همین راستا حتی از فردی چون «معصومه ابتکار» معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور نیز این انتقاد شد که چرا با وجود اینکه خود و همسرش سابقه طول و درازی در خصوص مقابله با آمریکا و تسخیر لانه جاسوسی دارند، فرزند وی در آمریکا اقامت داشته است. ابتکار در آن زمان به نام «خواهر مری» معروف بود که وظیفه سخنگویی دانشجویان خط امام را بر عهده داشت. 
 
در همین رابطه، حتی «رضا رشیدپور» مجری برنامه حالا خورشید از ابتکار همین موضوع را جویا شد و وی در پاسخ گفت: آمریکا در بحث تحصیلات و کار توانمندی هایی دارد که ما باید خیلی از این توانمندی ها را داشته باشیم. به نظرم نه اشکال سیاسی و نه اشکال شرعی دارد که افراد در آمریکا درس بخوانند.»
 
وی در جایی دیگری دراین باره گفت: « بله، آمریکا و جاهای دیگر برای ادامه تحصیل می‌روند. تحصیل در آمریکا تأیید خوی سلطه‌گری آمریکا نیست. در آمریکا تحصیل کردن از قدیم بود. خیلی‌ها رفتند آمریکا تحصیل کردند اما لزوما تحصیل در آنجا به معنای تأیید سیاست‌های دولت آمریکا نیست. در واقع استفاده از یک فرصت برای تحصیل است. یک جوانی حق انتخاب دارد و می‌تواند انتخاب کند. نفاقی هم در آن نمی‌بینم. ضمن آنکه ممکن است دیدگاه‌های جوانان صد در صد در راستای والدینشان نباشد. ممکن است اقدامی که انجام می‌دهند مفهومش نقض یا رودرویی هم نباشد. او حق دارد که برای زندگی خودش تصمیم بگیرد. افرادی که این انتقادها را می‌کنند، اگر خودشان در موقعیت‌هایی باشند که بخواهند آزادانه تصمیم بگیرند، حتما از والدینشان می‌خواهند دخالت نکنند و اجازه دهند حق تصمیم‌گیری با خودشان باشد. آن هم کسی که در سن سی و چند سالگی است. فکر می‌کنم استقلال رأی و استقلال نظر را باید محترم بشماریم.»
 
موضوع تحصیل و اقامت آقازاده ها در خارج از کشور یک طرف ماجراست و طرف دیگر این مسئله حضور آنان در داخل کشور است. بر گرداندن آقازاده ها از خارج کشور یک مطالبه از سوی مسئولین بوده و به وظایف مجلس و وزارت امور خارجه تبدیل شده که از سال ۹۰ بر این اقدام اصرار دارند که قطعا بازگشت ۳ هزار آقازاده ای که قصد پایان دادن تحصیلات در خارج از کشور را ندارند تبعاتی چون راضی کردن آن ها با مشاغل مدیریتی در بر خواهد داشت. در هر صورت معضل آقازاده ها همچنان ادامه دارد و این هم مساله ای است که باید در کنار مقابله با فساد اقتصادی یا فساد اداری به آن بررسی شود. 
 
منبع: راه دانا
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
نصرت الله عمرانی .
۱۳:۱۸ ۰۴ اسفند ۱۳۹۹
سلام چرا ملت ایران که خود را بمانند حسین ازاده خواه می داند فقط در کلام و گفتار چنین هستند ولا چرا نباید رییس جمهور یه کشور را در مجلس ان استیضاح کرد چرا از بین افراد منتسب به دولت از بین فرزندان مدیران دولت از 100 نفر 98 نفر انان در خارج از کشور به مامند یه پادشاه از جیب بابا جون که در مصدر قدرت و ثروت است زندگی نکنند . لعنت بر هر چه ادم دروغ گو و ....... . ......... .......... مرگ بر اخلال گر اقتصادی که با خوردن خون مردم خود را محق در کسور می دانند .
Iran (Islamic Republic of)
پرهام
۱۸:۵۸ ۰۵ مهر ۱۳۹۸
آقازاده های اختلاسگر اعدام شوند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۵ ۱۱ شهريور ۱۳۹۸
بله نخبه بره خوبه ، ولی آقازاده چی ، مسولی که پسرش در آمریکا باشد ،
۱_هر چه آنها بگویند باید بگوید چشم
۲_مجبور است دست به هر کاری بزند تا زندگی فرزندش را آنطرف تامین کند
۳_دلار سوبسید دار را به بهانه حمایت از دانشجویان خارجی به تصویب رسانده و روانه غرب نماید
۴_برنامه ریزی کند که در صورت برگشت فرزندش ، او را در یک شغل دولتی رده بالا قرار دهد
(لذا ارگان های بازرسی و اطلاعاتی بایستی مراقب باشند که اینجور آقازاده ها به بهانه جوان گرایی در مناسب دولتی و غیر دولتی حساس قرار نگیرند)
۵_در زمان برگشت فرزندش، یقینا دولت آمریکا با پیشنهادهای مناسب و همچنین تهدید ، اورا به استخدام خود درآورده تا بصورت یک نفوذی فعال برایشان خدمت کند
۶_غرب برای به استخدام درآوردن آنها یقینا حتی قبولی دانشجویی را هم به پدران مسئول پیشنهاد خواهد کرد
۷_احتمال ناحقی در بورسیه ها
۸_تلویزیون چندی پیش مستندی نشان داده بود که امتحانات پذیرش یکی از دانشگاه های آمریکا تمام شده بود ولی به دستور FBI آمریکا ، آن دانشگاه بصورت انفرادی و صوری از یکی از همین آقازاده ها ، امتحان پذیرش گرفته و طبق دستور به هر حال باید قبولش میکرد ، که این مستند ، تاییدیه ای بر این نوشتار است
و هزاران مورد دیگر
که دلیلی بر حساسیت، برای آقازاده های است که آنطرف هستند
Iran (Islamic Republic of)
علی غفاری
۰۷:۳۸ ۱۱ شهريور ۱۳۹۸
از وقتی ما یادمون این فرزند خانم ابتکار همچنان در حال تحصیل تو امریکا بودند. مگه ایشون درس چی میخونند که درس شان حالا حالا ها تمام نمیشه. ایشون اینقدر که اونجا درس خوندن الان باید قوق پرفوسوراشون رو هم گرفته باشن.
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا قربانزاده
۰۷:۰۸ ۱۱ شهريور ۱۳۹۸
بی طرفی تون کجا رفته پس ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۲۶ ۱۱ شهريور ۱۳۹۸
جوونای ما کار ندارن؛ چطور میتونند در انتخابشون آزاد باشن؟! فقط آقازاده ها در انتخابهاشون آزادند.
Iran (Islamic Republic of)
سید محسن قانع
۰۶:۲۱ ۱۱ شهريور ۱۳۹۸
به خانم ابتکار بگین ایا فرزندان ما که بهره هوشی انها ده برابر فرزندان انهاست چون پول نداریم باید حقشون پامال بشه و جای انها رو فرزندان خارج رفته شما بگیرند وای از تبعیض طبقاتی
Iran (Islamic Republic of)
عبدالله راد
۰۰:۲۱ ۱۱ شهريور ۱۳۹۸
چه اشکالی داردتحصیل علم هرجاباشد.
Iran (Islamic Republic of)
هادی
۰۰:۱۴ ۱۱ شهريور ۱۳۹۸
احسنت 8ساعت کار می‌کنند
Iran (Islamic Republic of)
.
۲۳:۱۶ ۱۰ شهريور ۱۳۹۸
متاسفم واقعا برای دولتی که شده پر از اقا زاده ی فراری از وطن ووطنی که پر شده از فقر .اصلا دولت شهرای کوچیک و مردمی که نه جزو کارمندانن ونه جزو هیچ سازمان دیگه رو میبینن می دونن هست جاهایی که میشه مردمش نون ندارن بخورن می فهمن اصلا گرسنه خوابیدن چیه .برا اخرتتون میترسم برای این همه ظلم که کردیدوحق که خردید چطوری روتون خواهد شد توی قیامت حاظر شید جواب پس دادنتونم پیشکش فقط روتون بشه توی قیامت باشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۳ ۱۰ شهريور ۱۳۹۸
واقعا چه نفرت انگیز است این واژه آقازاده.
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۲۲:۴۸ ۱۰ شهريور ۱۳۹۸
به خانم ابتکار بگوئید استقلال رای را بجای کلمه عدم توانائی خانواده در تربیت مبتنی بر مفاهیم دینی و ملی و اخلاقی فرزندان توسط والدین بکار نبرند ّ این سؤال مطرح است که چگونه عدهای که توانائی هدایت و اداره فرزندان خود را ندارند میتوانند کشوری هشتاد میلیونی را اداره کنند؟
Iran (Islamic Republic of)
ب
۲۲:۱۱ ۱۰ شهريور ۱۳۹۸
چنین بحثی برای مردم از دید دولتمردان بسیار ناپسند است اما برای فرزندان خودشون اصلا اشکالی نداره!!!
خدایا مارا ببخش وبیامرز
Germany
ناشناس
۲۲:۱۱ ۱۰ شهريور ۱۳۹۸
فقط ریا
کدوم مسئول فکر منافع مردم هست
باید هر کسی فرزندش در خارج زندگی میکنه
تابعیت خارج داره قدرت سیاسی نداشته باشه
چون احتمال جاسوس بودن زیاده!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۳ ۱۰ شهريور ۱۳۹۸
به امید اینکه تاریخ بتواند حقایق را روشن کند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۰ ۱۱ شهريور ۱۳۹۸
تاريخ چرا؟
ما خودمون
ما بايد به كسايي كه عوام فريبن راي نديم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۹ ۱۰ شهريور ۱۳۹۸
والا ما نفهمیدیم وقتی میگن مردم ایران تحریم های امریکا رو تحمل کنین و پایداری کنین و حتی مذاکره با امریکا نباید کرد و این همه تورم و کمبود دارو و فشارو تحمل کرد چجوری زن و بچه خودشون اونجا زندگی کنه مشکل نداره؟
Iran (Islamic Republic of)
جواهری
۲۱:۲۶ ۱۰ شهريور ۱۳۹۸
مرگ بر آمریکا مال بازیگرا که نیست مال ورزشکاران که نیست برای خواننده که نیست برای بچهای وزیران که نیست مال بچهای نمایندهای مجلس که نیست مال بچهای ثروتمندان که نیست مال بچهای استانداران و شهرداریها و شورای شهرها که نیست مال بچهای رئیس جمهور و رئیس مجلس م که نیست . پس واقعا مربوط ب کیه ؟
پس مرگ بر آمریکا مربوط به ما مردم عادی بی‌پول میشه و حتما خدای نکرده اگر جنگ بشه اون موقع وطن مال ماست وقتی که زمان آروم میشه مال بچهای خارج نشین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۳ ۱۰ شهريور ۱۳۹۸
مسئولانی که علاقه به وطن وآرمان نظام داشتند این شد وضعیت مردم. وای به حال مردم بیچاره که فرزندان اینها تو راس کشور قرار بگیرن خدا بداد برسد .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۶ ۱۰ شهريور ۱۳۹۸
بعضی مسئولین اینطوری کارو زندگی میکنند:
محل کار: ایران
محل سکونت : امریکا یا انگلیس
Iran (Islamic Republic of)
مهمان
۲۰:۵۵ ۱۰ شهريور ۱۳۹۸
یه زمانی فک می کردم تحصیل تو دانشگاه معتبر امریکا کار دشواریه و واقعا باید صلاحیت علمی کافی رو داشته باشی تا بتونی از یه دانشگاه معتبر مثل ام آی تی و هاروارد پذیرش بگیری...الان می فهمم نه این طور نیست...یکی از شرایط پذیرش هم اینکه ژن خوب باشی، آقازاده باشی...خانوم ابتکار!‌ما هم می دونیم که تحصیل کردن تو امریکا جرم نیست همون طور که پیامبرمون هم فرمودن "اطلبو العلم ولو من اهل النفاق" مشکل این ملت با نحوه پذیرش و اقامت فرزندان شما تو بلاد کفره...مشکل سر دوروییه...اگه واسه تحصیل رفتن چه طور حاضر نیستن برگردن؟؟؟!!! بخدا مردم همه چی رو می فهمن...فقط مشکل ما اینکه تو مواقع حساس و حیاتی کشور درست انتخاب نمی کنیم. حافظه مون کوتاهه.والا همه خوب و بد رو تشخیص می دیم
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۰:۵۱ ۱۰ شهريور ۱۳۹۸
از منابع عمومی چیزی مصرف نکنن هر جا دوست دارن برن!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۲ ۱۰ شهريور ۱۳۹۸
برنگردن بهتره چون اکثرا نفوذی شدن و میان ایران در پستهای مدیریتی و به جای خدمت به ایرانیها به دشمنان ایرانیها و اهداف اونها خدمت میکنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۵ ۱۰ شهريور ۱۳۹۸
عاقا ما میخام اقازاده بشیم کیوو باید ببینیم ...
Iran (Islamic Republic of)
طاها
۲۰:۱۰ ۱۰ شهريور ۱۳۹۸
آیاسرویسهای اطلاعاتی دشمن درآقازاده های خارج نشین نفوذندارندوازطریق اونها کاردست مدیران کشوری نمیدهند؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۱ ۱۰ شهريور ۱۳۹۸
درود بر مسئولین انقلابی
United States of America
باقری
۱۹:۴۴ ۱۰ شهريور ۱۳۹۸
اینگونه اشخاص بلاخره راه فرار دارند. در حال حاضر خیلی ها برای دزدی غارت نقشه میکشند. پشت پرده میدزدنند و منتظر انتقال ثروت به انطرف هستند.
Germany
ساسان اقتداری
۱۹:۴۲ ۱۰ شهريور ۱۳۹۸
آقا جان افرادی که تابعیت کشور دیگری جز ایران رودارن نباید در مشاغل مهم دولتی ومدیریتی باشند همینطور اگر فرزندی در خارج از کشور دارن نباید در دولت نقش مهمی داشته باشند.
Iran (Islamic Republic of)
حامد
۱۹:۲۴ ۱۰ شهريور ۱۳۹۸
البته آقائی در فرهنگ ما ایرانیان از قدیم معنا ومفهوم خاصی داشته یعنی ایثار گری ، از خود گذشتگی ، بفکرمردم بودن ، کمک کردن بمحرومان و دردمندان ونیازمندان و............ حال این آقایایان و زاده هایشان کدامیک از این ویژگی ها را دارند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۶ ۱۰ شهريور ۱۳۹۸
از اقای رئیسی خواهش میکنیم که راه خودش ور ادامه بده و متاسفم که رای دادم به این دولت
Iran (Islamic Republic of)
حق گو
۱۸:۰۴ ۱۰ شهريور ۱۳۹۸
ننگ بروطن فروش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۲ ۱۰ شهريور ۱۳۹۸
پس چرا ماروراه نمیدن!حتما توی اونا یه چیزی دیدن....جالبه پدر و مادرهاشون حنجره میدرن که مرگ بر امریکا ولی بچه هاشونو میفرستن امریکا!ادم یاد اون تیکه از فیلم اخراجی های۲میفته که میگفتن همه شکنجه ها رو به ما دو نفر بدین....خخخخخخ
Germany
ناشناس
۱۶:۴۱ ۱۰ شهريور ۱۳۹۸
درسته حق انتخاب دارند اماجرااینهمه کشورپیشرفته داریم چرادقیقا آمریکادشمن ماراانتخاب میکنند
Iran (Islamic Republic of)
امییییییر
۰۷:۵۳ ۱۱ شهريور ۱۳۹۸
هموطن عزیز ؛ چرا به بیراهه میزنی؟
(اینکه حق انتخاب دارند) کجایش درست است؟
نه تنها درست نیست بلکه منشا تمام گرفتاری ها و مشکلاتی است که ملت با آن دست و پنجه نرم میکنند تا آنجا که عده ای کمرشان شکسته و بقیه عنقریب است که کمرشان بشکند!
این حق از کجا آمده؟
به کدام بند و تبصره قانون اساسی؟
آیا اینها توسط ملت بر رأس امور نشسته اند که برای فرزندان خود شرایط انتخاب فراهم کنند و یا چی؟
اندکی بصیرت لازمی! مگر اینکه دانسته و صرفا برای تشویش اذهان عمومی همچین نظری به اشتراک گذاشتی که در اینصورت توبه لازمی
یا علی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۸ ۱۰ شهريور ۱۳۹۸
علی برکت الله
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۵:۵۷ ۱۰ شهريور ۱۳۹۸
خوبه بذارن نخبه بره علم یادبگیره وبیادخدمت بکنه خوبه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۰ ۱۰ شهريور ۱۳۹۸
علی برکت الله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۴ ۱۱ شهريور ۱۳۹۸
بله کاملا حق با شماست. خوبه "نخبه" بره ... نه یه مشت بی سواد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۸ ۱۱ شهريور ۱۳۹۸
بله خوبه "نخبه" بره نه یه مشت بی سواد که فقط با امتیاز و سهمیه رفتن بهترین دانشگاهای ایران تحصیل کردن و به زور تموم کردن درسشونو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۹ ۱۰ شهريور ۱۳۹۸
اگه با سرمایه ای که حاصل دسترنج خودشونه برن چه اشکالی داره ولی بدبختی اینه که این اقایون چطور طی چند سال با حقوق وزارت و معاون و چندتا کار دولتی چنین سرمایه هایی و حالا بچه هاشون با پول چه کسی دارن میرند وکی قراره به این رسیدگی کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۹ ۱۰ شهريور ۱۳۹۸
متاسفم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۳ ۱۰ شهريور ۱۳۹۸
باید افکار عمومی مطالبه گری کند و آنقدر فشار بیاورند تا قانونی در مجلس تصویب بشه که افرادی که فرزندانشان در خارج و بویژه کشورهای که علیه ملت ما اقداماتی داشته و دارند حق گرفتن پست و مقام حتی پست معمولی را نداشته باشند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۳ ۱۰ شهريور ۱۳۹۸
شما ها به چه متاسفید ؟
به آن آقازاده ها ؟ یا به خودتون؟
اگر به آن آقازاده ها و پدرانشان متاسفید سخت در اشتباهید.
ولی اگر به خودتون متاسفید این درسته.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۳ ۱۰ شهريور ۱۳۹۸
عجبا
Iran (Islamic Republic of)
هموطن
۱۳:۴۳ ۱۰ شهريور ۱۳۹۸
ممنون از روشنگری امیدوارم به زودی این پدیده ی شوم آقازادگی از کشور ما جمع بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۶ ۱۰ شهريور ۱۳۹۸
این موضوع فقط با روشنگری عمومی و تبدیل به مطالبه عمومی از مجلس برتی تصویب قانون عدم بکارگیری افرادی که فرزندانشان در خارج کشورند و بویژه کشورهای دشمن ملت ایران در پستهای مدیریتی حتی پست و مقام معمولی
Iran (Islamic Republic of)
بهزاد
۱۳:۳۹ ۱۰ شهريور ۱۳۹۸
اگر تمام والدین آقازاده ها هم برن دیگه مردم راحت میشن!!!!
Iran (Islamic Republic of)
متین
۱۸:۱۷ ۱۰ شهريور ۱۳۹۸
من نمیدونم دنبال چی هستن نمیرن می خوان بگن ما عرق داریم به مملکت
Iran (Islamic Republic of)
امییییییر
۰۷:۵۸ ۱۱ شهريور ۱۳۹۸
کجا برن بهتر از اینجا تا برای فرزندانشون شرایط حق انتخابای بهتر و لاکچری تری فراهم کنن؟
بعضی نظرها واقعا بوی آلبانی میدنا
Iran (Islamic Republic of)
سیده طوبی
۱۳:۳۶ ۱۰ شهريور ۱۳۹۸
هرچند لفظ گفتن آقا زاده! برازنده ی اکثر این فرزندان و حتی پدران این فرزندان نیست ، ولی چند مسئله مورد اهمیت است که اولا آیا فقط اینها دارای بهره ی هوش بالایی هستند و باید برن خارج تحصیل کنن ، دوما اینها با چه پولهایی به خارج فرستاده میشوند و ادامه تحصیل( شما بخونید خارج گردی) میکنن . و الی ماشاءالله مسئله و اشکال دیگه .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۸ ۱۰ شهريور ۱۳۹۸
برادر من اینها دو تا عقل وچهار تا چشم و گوش دارند ما...آره داداش گلم...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۳ ۱۰ شهريور ۱۳۹۸
اگه تحصیل تو خارج خوبه کمک کن نابغه ی درست حسابی برن علمو یاد بگیرن و تضمین شدن برگردن به این مملکت خدمت کنن نه اینکه فکر اینید که بچه نابغتون رو بفرستید بدتر از قبل بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۰ ۱۰ شهريور ۱۳۹۸
فقط باید کاری کرد که اونا پول بیشتری از بیت المال برندارن وبرن
Netherlands
تشکری
۲۱:۰۱ ۱۰ شهريور ۱۳۹۸
شهردارقم چقدر ارث پدری دارد که ۶تا فرزندش خارج درس میخاند
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۱۳:۰۸ ۱۰ شهريور ۱۳۹۸
چرا کسی جلوی اینهارو نمیگیره و صدای کسی هم در نمیاد.
Sweden
ناشناس
۱۳:۰۱ ۱۰ شهريور ۱۳۹۸
با سلام !البته مهاجرت ب امریکا جرم نیست ولی نباید با پول بیت المال باشد .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۷ ۱۰ شهريور ۱۳۹۸
برای مسولیت حرام هم هست چون الناس علی دین ملوکهم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۹ ۱۰ شهريور ۱۳۹۸
کاش کاش..........
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۴ ۱۰ شهريور ۱۳۹۸
مرگ بر گرانی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۵ ۱۰ شهريور ۱۳۹۸
فهمیدم خواستی رای بدی به فرد رای نده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۱ ۱۰ شهريور ۱۳۹۸
بعد چرا باید پول بیت المال برای اونها خرج بشه، جلوی ارسال پول رو توسط پدران اونها رو بگیرید
Iran (Islamic Republic of)
م
۱۲:۳۳ ۱۰ شهريور ۱۳۹۸
خوشی توکشور خارج برای آقازاده ها ، بدبختی فقر و گرسنگی برای مردم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۴ ۱۰ شهريور ۱۳۹۸
اینم اضاف کن ۲۰ ساعت کارکنیم حقوق ۸ ساعتو بگیریم تا جیبشون پرتر بشه
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۲:۳۱ ۱۰ شهريور ۱۳۹۸
به نظر من به جای بازگرداندن آقازاده ها باید تلاش کنیم والدین آنها هم مهاجرت کنند
Iran (Islamic Republic of)
مهمان
۲۰:۵۶ ۱۰ شهريور ۱۳۹۸
واقعا....چه خوب می شد اگه اینا می رفتن و دیگه برنمی گشتن...کلن دست از سر ملت بر می داشتن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۹ ۱۱ شهريور ۱۳۹۸
اخ گفتی این والدین باید کوچ کنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۲ ۱۰ شهريور ۱۳۹۸
آقازاده؟؟؟!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۲ ۱۰ شهريور ۱۳۹۸
باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۶ ۱۰ شهريور ۱۳۹۸
اره تحصیل خیلی هم خوبه اما به شرطی که از پول بیت المال و رانت و پارتی بازی و... نباشه اونم برای مردم