رئیس کلانتری ۱۰۶ نامجو از دستگیری دو سارق خودرو و اعتراف به هفت فقره سرقت خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ مرتضی بیرانوند رئیس کلانتری ۱۰۶ نامجو گفت: ساعت چهار روز سوم ماه جاری شهروندی از طریق تماس با سامانه ۱۱۰ پلیسی یک فقره سرقت کپسول آتش نشانی، آچار و زاپاس خودرویش را خبر داد.

وی ادامه داد: به قید فوریت ماموران به آدرس اعلامی اعزام شدند و در تحقیقات مشخص شد سارق پس از سرقت وسایلی از منزل شاکی به سراغ خودروی او رفته و وسایل و محتویات خودرو را نیز سرق کرده است.

این مقام انتظامی افزود: فیلم لحظات سرقت رویت و مشخص شد متهم و همدستش با استفاده از یک دستگاه نیسان وانت آبی رنگ اقدام به سرقت کرده اند که با توجه به حساسیت موضوع سریعا شماره پلاک متهمان نیز استعلام و مشخص شد خودروی مورد استفاده سرقتی است؛ بنابراین گزارش در ادامه روند رسیدگی به پرونده چهره سارقان مورد شناسایی و مشخص شد یکی از آن‌ها چهره اش در سیستم‌های پلیسی ثبت و ضبط شده است که سریعا با هماهنگی‌های قضائی متهم در مخفیگاه اش دستگیر و لوازم سرقتی از منزل شاکی به همراه شش عدد باتری مسروقه کشف شد.

این متهم گفت: باتری‌ها را به همراه دوستش که او نیز سابقه دار است از شش خودروی پژو ۲۰۶ باز کرده و قصد فروش اش را داشته است که بازداشت می‌شود.

براین اساس، متهم همدست خود را نیز معرفی کرد و هر دو پس از تکمیل پرونده اولیه به مقام محترم قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/

پایان سرقت‌های سریالی سارقان نیسان آبی سوار

برچسب ها: حوادث ، اخبار جنایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار