معاون امور حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد ایلام از پرداخت بیش از ۲ میلیارد تومان کمک هزینه خرید جهیزیه به مددجویان ایلام در پنج ماهه نخست سالجاری خبر داد.

پرداخت بیش از ۲ میلیارد تومان کمک هزینه خرید جهیزیه به مددجویان ایلام

شبیب جعفرزاده معاون امور حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) استان ایلام درگفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، گفت:از ابتدای امسال تاکنون ۵۵۵ زوج مددجو با حمایت این نهاد به خانه بخت رفته اند که در این زمینه دو میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

او با بیان اینکه ۱۱۰ زوج نیازمند ایلامی از کمک هزینه خرید جهیزیه در هفته دولت بهره‌مند شده اند بیان کرد: برای تهیه کمک هزینه خرید جهیزیه به این زوجها، بیش از ۵۰۰ میلیون تومان هزینه شده است که پرداخت آن به صورت نقدی بوده است.

معاون امور حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان ایلام با اشاره به توجه ویژه این نهاد به مناطق محروم و روستایی گفت: در حالی که پرداخت کمک هزینه خرید جهیزیه در مناطق شهری چهار میلیون تومان است این رقم برای مناطق محروم و روستایی هم اکنون پنج میلیون تومان است.

جعفرزاده تصریح کرد: این نهاد در زمینه کمک به امر ازدواج خانواده‌های مددجو علاوه بر کمک هزینه خرید جهیزیه، در زمینه‌های آموزشی و مشاوره‌ای نیز به این خانواده‌ها آموزش می‌دهد.

انتهای پیام/اس

بیش از ۲ میلیارد تومان کمک هزینه خرید جهیزیه به مددجویان ایلام پرداخت شده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.