سردار اشتری درباره راه اندازی کارگروه ویژه در جهت پیشبرد برنامه جامع توسعه بهدادناجا توضیحاتی داد.

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار سرتیپ یکم حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در حاشیه بازدید از بیمارستان امام سجاد (ع) ناجا و در دیدار با پزشکان و پرسنل این بیمارستان، ضمن تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام سوگواری اباعبدالله الحسین (ع)، گفت: امروز توفیقی بود تا در جمع همکارانم در معاونت بهداشت، امداد و درمان در بیمارستان امام سجاد (ع) باشم.

وی افزود: امام حسین (ع) ابعاد مختلفی در زندگی خود دارند و باید رهرو راه ائمه باشیم و در عمل و در گفتار آن راهی را طی کنیم که از ما خواسته‌اند.

سردار اشتری گفت: طبق توصیه امام حسین (ع) با مسئولیتی که بر عهده ما است، باید گره گشایی کنیم و کار مردم را راه بی‌اندازیم و مشکلات را بر طرف کنیم.


بیشتر بخوانید: آمادگی بیمارستان‌های ناجا برای پذیرش آسیب دیدگان حوادث جوی اخیر/ هیچ مورد بیماری واگیردار در مناطق سیل زده گزارش نشده است


وی افزود: در این مدت در معاونت بهداد ناجا و بیمارستان‌های ناجا اقدامات مناسبی انجام شده و باید با کمترین هزینه بهترین بهره‌وری را داشته باشیم.

فرمانده ناجا با اشاره به افزایش ۷۰ تخت در بیمارستان امام سجاد (ع) گفت: این افزایش ظرفیت با یک دهم هزینه در جا‌های دیگر انجام شد، ما محدودیت در تجهیزات داریم و سعی ما بر این است با تجهیزات کم بهترین خدمات را ارائه دهیم.

وی افزود: ضرورت در بهداشت و درمان از اولویت‌های ماموریتی ما در ناجا است، مجموعه بهداد ناجا باید بتواند خدمات خود را برای کارکنان به صورت یکسان و با سرعت و کیفیت ارائه دهد.

سردار اشتری تصریح کرد: امروز تمام نیرو‌های ما در مرز‌هایمان مستقر هستند، برخی معابر در مرز‌ها واقعا صعب العبور هستند و باید به صورت هوایی به این مناطق رفت، لذا باید آنقدر تراز خود را بالا ببریم تا بتوانیم با سرعت در این مناطق امدادرسانی کنیم.

وی افزود: هر چه قدر که نیرو‌های ما برای اهمیت دارد خانواده‌هایشان هم برای ما مهم هستند، معاونت بهداد باید جهش چشمگیری در ارائه خدمات داشته باشد.

فرمانده ناجا با بیان اینکه باید اقدامات و تجهیزات خود را توسعه دهیم، گفت: باید راهکار‌های نویی را لحاظ کنیم تا خدمات خود را کیفی سازی کنیم.

او گفت: باید برای مراجعان درمانی اعتماد سازی انجام دهیم تا با خیال راحت به سراغ بیمارستان‌های ناجا بیایند.

سردار اشتری اظهار کرد: پیش بینی ما برای افق ۱۴۰۴ این است که به مرحله‌ای برسیم تا بهترین تجهیزات پزشکی در بیمارستان‌های ناجا در کشور باشد تا در ایران در موضوعات پزشکی حرف اول را بزنیم.

وی افزود: باید یک برنامه جامع توسعه برای حوزه بهداد ناجا داشته باشیم، قرار است کارگروهی راه اندازی کنیم تا با حضور کارشناسان پزشکی و معاونت‌های پشتیبانی و برگزاری جلسات برای برنامه جامع توسعه بهداد در ناجا تدبیرات خوبی را اتخاذ کنیم.

فرمانده ناجا ادامه داد: توجه به رویکرد علمی و پژوهشی در سطح مراکز درمان و انعکاس دستاورد‌های آن باید به درستی انجام شود، حادثه‌ای که برای نیروی پلیسی که در نقطه‌ای از مرز اتفاق می‌افتد و پس از حادثه درمان می‌شود به خوبی دیده نمی‌شود.

وی افزود: در رسانه‌ها باید به جای فعالیت‌های کوچک، فعالیت‌های بزرگ انعکاس پیدا کند و اطلاع رسانی عمومی شود، ما در مجامع بین المللی حرف‌های زیادی برای گفتن داریم، بازدیدکنندگان خارجی در بازدید از مجموعه ناجا اقدامات و عملکرد پلیس ایران را تایید و تحسین می‌کنند.

سردار اشتری گفت: باید از ظرفیت کادر درمانی بسیار خوب خود در حوزه بهداد ناجا محافظت و حمایت کنیم، موانع پزشکان و متخصصان ناجا باید رفع شود.

وی با بیان اینکه پزشکان ما بهترین سرمایه ناجا هستند، افزود: توجه لازم به شعائر اسلامی در مراکز بهداد ناجا باید صورت بگیرد، سازمانی هستیم که تحت فرمان فرمانده معظم کل قوا هستیم و باید به موضوعات شرعی توجه زیادی داشته باشیم، رعایت این موضوعات هیچ مغایرتی با فعالیت‌های تخصصی ما ندارد.

فرمانده ناجا گفت: شخصی که وارد بیمارستان‌های ناجا می‌شود باید تفاوت را در همه حوزه‌ها با بیمارستان‌های دیگر احساس کند، درب بیمارستان‌های ناجا به روی همه مردم باز است.

او گفت: وظیفه ما خدمت به مردم است، برای ما فرقی ندارد بیماری که به ما مراجعه کرده است از کارکنان ناجا است یا خیر؟ از شهر تهران نزد ما آمده یا خیر؟ این‌ها برای ما مهم نیست، مهم این‌است که ما به این بیمار و مردم خدمت کنیم تا امنیت و آرامش مردم ارتقاء پیدا کند.

سردار اشتری گفت: تا کنون موردی خلاف بر عملکرد ضعیف پرسنل بهداد ناجا به من گزارش نشده است و تمام موارد تاکید بر این است تا کار‌ها به خوبی انجام شود.

انتهای پیام/

ضرورت  اجرایی شدن مأموریت ها ی بهداشت و درمان در ناجا

 

برچسب ها: نیروی انتظامی ، پلیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار