هاشمی گفت:روش‌های نادرست عزاداری مانند استفاده از آلات موسیقی نامتعارف مانع شنیدن پیام امام حسین در جامعه می‌شود.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، محسن هاشمی رفسنجانی رئیس شورای شهر تهران پیش از دستور یکصد و شصت و دومین جلسه علنی شورای شهر تهران ضمن تسلیت فرا رسیدن ایام شهادت امام حسین (ع) گفت: یکی از پیام‌های امام حسین (ع) مقابله با ظلم و ایستادن جلوی حاکمان فاسد است که هدف از عزاداری در این ایام تجدید پیمان روحی و معنوی با سالار شهیدان و رساند پیام امام حسین به جهانیان است.

رئیس شورای شهر تهران با تاکید بر این نکته که عزاداری محرم یکی از مناسک مهم شیعیان است، افزود: روش‌های نادرست عزاداری مانند  استفاده از آلات  موسیقی نامتعارف مانع شنیدن پیام امام حسین در جامعه می‌شود و باید دقت کنیم که نگذاریم نوآوری غیر اصولی و طرح خرافات محتوای پیام امام حسین را تحت شعاع قرار دهد.


بیشتر بخوانید: تعدیل نیرو در شهرداری مطرح نیست/منتظر ارائه لایحه تغییر ساختار شهرداری از طرف حناچی هستیم


هاشمی رفسنجانی با برشمردن ویژگی مسلمانان واقعی بیان کرد: مسلمان واقعی به یاری مظلوم می‌شتابد و از ربا و مال نامشروع دوری می‌جوید و واجباتی مانند نماز را بر انجام مستحبات مقدم می‌شمارد.

رئیس شورای شهر تهران ادامه داد: مسلمان واقعی برای انجام مستحبات سد معبر نمی‌کند و امیدواریم امروز که نخستین روز محرم است به لطف حسین بن علی (ع) و مادر ایشان بتوانیم گسترش دهنده پیام آن حضرت باشیم.

انتهای پیام/

عزاداری محرم یکی از مناسک مهم شیعیان است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار