استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: مسئولان نظام با سخت‌کوشی و اهتمام در خدمت‌رسانی به مردم، فتنه‌های دشمن را خنثی می‌کنند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری در دیدار با رئیس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری، دادستان عمومی و انقلاب شهرکرد و معاونین دادگستری استان به مناسبت هفته دولت گفت: دشمن درصدد ایجاد شکاف بین مردم و نظام و ایجاد روحیه یأس و ناامیدی در جامعه است.

او افزود: مسئولان نظام با سخت‌کوشی و اهتمام در خدمت‌رسانی به مردم همواره فتنه‌های دشمن را خنثی می‌کنند.

عباسی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان دولت به ویژه رجایی و باهنر اضافه کرد: خدمات‌رسانی بیش از پیش و کسب رضایت مردم در اولویت برنامه‌های اجرایی استان قرار دارد.

او ادامه داد: فشار‌های اقتصادی اگر چه کشور را با تنگنا‌هایی مواجه کرده است، اما پایداری و همراهی مردم با مسئولان سبب شده تا از این برهه سخت تاریخی نیز به سلامت عبور کنیم.

عباسی گفت: بی شک این همراهی و پایداری مردم بر ارزش‌ها و آرمان‌های نظام مستحق بالاترین خدمت‌ها است و باید بیش از این در خدمت به آن‌ها تلاش کرد.

او با بیان اینکه در نظام مردم سالاری دینی مردم نقش تعیین کننده‌ای برعهده دارند افزود: تمامی انتخاب‌ها در نظام اسلامی با رأی و نظر مردم انجام می‌گیرد و این افتخار بزرگی برای نظام ما به شمار می‌رود.

احمدرضا بهرامی رئیس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری هم در این دیدار با قدردانی از تلاش دولتمردان و تبریک هفته دولت گفت: امید است مجریان و دولت مردان استان همچنان در انجام وظایف خود پرتلاش و موفق باشند.

او افزود: شهیدان رجایی و باهنر اگر چه دوران خدمت کوتاهی داشتند، اما الگوی ماندگاری برای همه خدمتگزاران به نظام هستند.

انتهای پیام/ف

مردم مستحق بالاترین خدمت‌ها هستند

برچسب ها: استانداری ، دادگستری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.