تیم فوتبال یوونتوس در جذاب‌ترین دیدار هفته دوم سری ا مقابل ناپولی به پیروزی رسید.

ناپولی ۳ - یوونتوس ۴ / پیروزی دقیقه آخری راه راه پوشان تورین با گل به خودی کولیبالی / کامبک کامل نشدبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم‌های فوتبال یوونتوس و ناپولی در مهم‌ترین بازی هفته دوم رقابت‌های سری آ ایتالیا به مصاف یکدیگر رفتند. این دیدار از اهمیت زیادی برخوردار بود، زیرا هم بازیی میان تیم‌های نایب قهرمان و قهرمان دوره گذشته بود و هم اینکه در شرایطی انجام شد که رقم خوردن هر نتیجه‌ای حداقل یکی از تیم‌ها را در جدول با چالش رو به رو می‌کرد.  

بازی در دقایق ابتدایی بسیار جذاب و زیبا دنبال شد و راه راه پوشان تورین به دو گل شیرین در دقایق ۱۶ و ۱۹ توسط دنیل وس و هیگواین دست یافتند، با این گل‌ها خیال بسیاری از هواداران این تیم راحت شد مخصوصا زمانی که رونالدو در دقیقه ۶۲ سومین گل یوونتوس را به ثمر رساند.  

این، اما پایان کار نبود و در ادامه ناپلی‌ها کامبک فوق العاده‌ای داشتند و در دقایق ۶۶، ۶۸ و ۸۱ توسط مانولاس، لوزانو و لورنزو به گل رسیدند تا تمام معادلات را بر هم بزنند. اشتباهات دلیخت در این دقایق برای یوونتوس بسیار مشکل ساز شد.  با این حال این  اتفاق پایان کار نبود و سرانجام کولیبالی روی ضربه‌ای عجیب در دقیقه ۹۰+۲ دروازه تیمش را باز کرد تا در نهایت یوونتوس با نتیجه ۴ -۳ برنده بازی باشد و به صدر جدول برسد. دیگر دیدار‌های دوم سری آ امروز پیگیری می‌شود.  


بیشتر بخوانید:

اینتری‌ها چشم انتظار توقف یوونتوس و ناپولی/ نیم‌نگاه بارسلونا به صدر جدول/ ستاره‌های لیگ برتر میزبان یاران جهانبخش

پارما ۰ - یوونتوس ۱/ آغاز سری آ با پیروزی مدافع عنوان قهرمانی

لیورپول ۳ - آرسنال ۱/ فرعون نسخه توپچی‌ها را در آنفیلد پیچید


انتهای پیام/ 

دست پر شاگردان ساری در ناپل 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار