دوره مربیگری درجه D فوتبال ایران با شرکت ۲۴ مربی در شهرستان شهربابک به پایان رسید.

میثم پاریزی، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان شهربابک در گفت و گو با در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، هدف از برگزاری دوره مربیگری درجه D فوتبال ایران را ارتقای سطح علمی و عملی شهرستان شهربابک خواند و ابراز امیدواری کرد: مربیانی که به فوتبال شهربابک تزریق می‌شوند با گذراندن سطوح بالاتر مربیگری به ارتقا فوتبال این شهرستان کمک کنند.

او افزود: با فعالیت‌ها و حمایت مجموعه هیئت فوتبال شهربابک و تعامل بسیار نزدیک آن با باشگاه‌های صنعت مس، شهاب، شقایق و استبرق و سایر مربیانی که به ارتقا فوتبال شهرستان کمک می‌کنند، فوتبال شهربابک به جایگاه واقعی خود خواهد رسید.

پاریزی با اعلام اینکه امیدواریم این روند رو به رشد فوتبال در شهرستان شهربابک تسریع شود، تصریح کرد: با برگزاری اینگونه کلاس‌ها و دوره هایی در حوزه توجیهی مربیگری و داوری به ارتقا همه جانبه فوتبال شهرستان کمک می شود.

 

ابوالفضل نیکونام، رئیس هیئت فوتبال شهرستان شهربابک نیز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: دوره مربیگری درجه D فوتبال ایران با شرکت ۲۴ مربی و با حضور برخی از مسئولان ورزش شهرستان و پیشکسوتان فوتبال در شهربابک به پایان رسید.

او با بیان اینکه مدرس این دوره حمید حاج اسماعیل زاده مدرس فدراسیون فوتبال بود، بیان داشت: مربیانی از شهر‌های خاتم، رفسنجان، کرمان، انار، کشکوئیه، دهج، جوزم، خاتون آباد، خورسند و شهربابک در این دوره حضور داشتند.

 نیکونام افزود: این دوره با تلاش و پیگیری هیئت فوتبال شهرستان شهربابک و کمیته آموزش استان و فدراسیون فوتبال، طی هشت روز برگزار شد.

 

حمید حاج اسماعیل زاده مدرس دوره مربیگری D در شهربابک هم در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: استقبال خوبی از این کلاس شد و افراد با انگیزه بالایی در این دوره شرکت کردند.

او با بیان اینکه دوره مربیگری درجه D شامل دو بخش تئوری و عملی بود، افزود: هم اکنون زیرساخت‌های خوبی در شهربابک وجود دارد، به خصوص از زمانی که شرکت ملی صنایع مس ایران در فوتبال ورود کرده امکانات خوبی در شهرستان مهیا شده است که امیدواریم جوانان از آن استفاده کنند.

حاج اسماعیل زاده تأکید کرد: اگر این مربیان سطوح مختلف C , B , A مربیگری را بگذرانند، شهرستان شهربابک می‌تواند از مربیان خوب بومی استفاده کند.

او تصریح کرد: با آموزش و برنامه ریزی در رده‌های پایه نونهالان، نوجوانان و جوانان شهربابک می‌توان در داشتن بازیکن خوب نیز خودکفا باشد.

 

مسعود ابراهیمی یکی از مربیان حاضر در دوره مربیگری درجه D در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: این دوره به لحاظ آموزشی، تئوری، عملی، اخلاقی و نظم بسیار مفید و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بود.

او امر آموزش به ویژه در بخش پایه‌های فوتبال شهربابک را ضروری دانست و افزود: استعداد‌های نابی در شهربابک وجود دارد که باید با آموزش و مهیا کردن شرایط، زمینه شکوفایی، پیشرفت و ترقی آن‌ها را فراهم کرد.

ابراهیمی ابراز امیدواری کرد: بتوانیم نقشی در ارتقای فوتبال شهربابک داشته باشیم و به رشد آن کمک کنیم.

او ضمن تشکر از عوامل برگزاری این دوره مربیگری به ویژه پاریزی رئیس اداره ورزش و جوانان شهربابک، نیکونام رئیس و کافی دبیر هیئت فوتبال شهربابک، از آنها خواست: دوره‌ی مربیگری C را نیز در شهربابک برگزار کنند.

انتهای پیام/ب

دوره مربیگری درجه D فوتبال ایران در شهربابک به ایستگاه آخر رسید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار