رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان مهاباد گفت: با نزدیک شدن بازگشایی مدارس و آستانه سال تحصیلی جدید نمایشگاه پاییزه عرضه مستقیم کالا در فلکه مادر این شهرستان برپا می‌شود.

قادری رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان مهاباد در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد،گفت: به منظور رفاه حال شهروندان و با توجه به نزدیک شدن به ایام بازگشایی مدارس نمایشگاه عرضه مستقیم کالای پاییزه از فردا دهم شهریور ماه در این شهرستان به مدت ۱۶ رو برگزار خواهد شد.

او افزود: این نمایشگاه با مشارکت اتاق اصناف مهاباد و بخش خصوصی و با حضور تولید کنندگان صنفی به منظور تعادل بازار عرضه، تقاضا و تامین کالا‌های هدف و مورد نیاز شهروندان است.

او تصریح کرد: در این نمایشگاه اولویت با کالا‌هایی مثل کیف، کفش، پوشاک، لوازم التحریر و نوشت افزار و در چند غرفه محدود مواد غذایی نیز عرضه می‌شود.

قادری اظهار کرد: هدف از برگزاری نمایشگاه ایجاد پلی مستقیم میان تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان است تا قدرت خرید مردم در شرایط کنونی افزایش پیدا کند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت با اشاره به حضور بازرسین در محل نمایشگاه گفت: بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف به صورت مستمر در محل نمایشگاه حضور داشته و شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف به غرفه بازرسی در محل نمایشگاه مراجعه کنند.

او در ادامه گفت: این نمایشگاه دارای ۱۲۰ غرفه و در مساحتی بالغ بر ۱۰۰۰ متر برپا خواهد شدو تاریخ شروع آن از ۱۰ الی ۲۶ شهریور ماه و به مدت ۱۶ روز از ساعت ۱۶ تا ۲۴ در محل میدان مادر است.

انتهای پیام /ف

برپایی نمایشگاه پاییزه ویژه مدارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.