۳ طرح زیربنایی و عمرانی در بندر و منطقه ویژه اقتصادی امیرآباد در شرق مازندران با حضور حسین زادگان استاندار مازندران و معاون سازمان بنادر و دریانوردی ایران به بهره برداری رسید.

بهره برداری ۳ طرح زیربنایی و عمرانی در بندر امیرآبادعباس مهدوی مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری مازندران در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، با بیان اینکه ۳ طرح زیربنایی و عمرانی در بندر و منطقه ویژه اقتصادی امیرآباد در شرق مازندران با حضور حسین زادگان استاندار مازندران و معاون سازمان بنادر و دریانوردی ایران به بهره برداری رسید، گفت: برای بهره برداری از این طرح‌ها که از محل اعتبار دولتی و بخش خصوصی تکمیل شد، حدود ۵۴۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

او افزود: مرحله اول راه دسترسی به امیرآباد از رسمتکلا به مسافت ۱۲ کیلومتر با اعتبار ۲۰۰ میلیارد ریال به مرحله بهره برداری رسید و مرحله دوم این محور به طول  ۸ کیلومتر با اعتباری افزون بر ۱۰۰ میلیارد ریال در دست ساخت است که تا دهه فجر به بهره برداری  می‌رسد.

مهدوی گفت: سیلوی ۲۰ هزار تنی غلات هم با روش بی او تی (قرارداد مشارکتی) با اعتباری افزون بر ۷۷ میلیارد ریال از سوی بخش خصوصی احداث شد و اکنون با بهره برداری از آن حجم ذخیره سازی غلات در بندرامیرآباد به افزون بر ۲۰۰ هزار تن رسید.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری مازندران افزود: جرثقیل موبایل هم با ظرفیت ۶۰ تنی و با اعتبار ۲۷۰ میلیارد ریالی با مشارکت بخش خصوصی به مرحله بهره برداری رسیده است و ظرفیت باربرداری حدود ۶۰ تنی را به طور همزمان دارد.

انتهای پیام/ م

اجرای طرح‌های عمرانی در بندر امیرآباد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار