معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: آماده همکاری و هموار کردن مسیر قانونی برای دریافت کارت رسمی راهنمای گردشگری برای لیدر‌های سنتی هستیم.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، صغری فرشی، معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: آماده همکاری و هموار کردن مسیر قانونی برای دریافت کارت رسمی راهنمای گردشگری برای لیدرهای سنتی هستیم.

او افزود: بسیاری از افراد فعال در حوزه راهنمایان طبیعت گردی فعالیت غیرمجاز دارند اما با توجه به ظرفیت استان اردبیل در حوزه طبیعت گردی اداره کل میراث فرهنگی استان سعی دارد این وضعیت را ساماندهی کند.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل با اشاره به اهمیت کارت دار شدن این افرد، بیان داشت: مشوق های خوبی اعم از تسهیل در روند ثبت نام و کاهش بروکراسی اداری برای فعالان این حوزه در نظر گرفته شده است.

فرشی ادامه داد: همچنین در راستای بهبود فعالیت راهنمایان گردشگری از هرگونه پیشنهاد و انتقادی سازنده ای برای بهبود وضعیت فعالیت راهنمایان استقبال می کنیم.

او با اشاره به فعالیت گسترده راهنمایان گردشگری استان اردبیل در سطح کشور، تاکید کرد: ما پیگیر عملی شدن دستورالعمل اجرایی راهنمایان گردشگری هستیم و در این خصوص جلساتی با راهنمایان استان خواهیم داشت.

انتهای پیام/ع

فعالیت گسترده راهنمایان گردشگری استان اردبیل در سطح کشور

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.