مهم‌ترین حوادث امروز نهم شهریورماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ، مهم‌ترین حوادث امروز نهم شهریور ماه  سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 

نجات گردشگر جوان از ارتفاعات صفه اصفهان

فرهاد کاوه آهنگران سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: دیشب در پی گزارشی از گرفتار شدن جوانی در ارتفاعات این کوه گردشگری، نیرو‌های امداد کوهستان به محل اعزام شدند و با امدادرسانی به موقع جوان را در محدوده بالای آبشار از ارتفاعات کوه صفه نجات دادند.

او به کوهنوردان وگردشگران توصیه هنگامی که قصد گردشگری و کوهنوردی دارند علاوه بر تجهیزات لازم از محدوده مورد نظر اطلاعات کامل داشته باشند.

کوه صفه اصفهان یکی از جاذبه‌های طبیعی این شهر به ارتفاع دو هزار و ۲۴۱ متر در جنوب جغرافیایی شهر اصفهان از کوه‌های رشته‌کوه زاگرس است که دارای طبیعیتی بکر برای علاقه‌مندان به گردشگری وکوهنوردی است.
 

دستگیری زوج سارق در اصفهان

سرهنگ حسین ترکیان سرپرست پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت در پی گزارش سرقت از منازل تعدادی از شهروندان اصفهانی وارد عمل شدند و در تحقیقات گسترده و بررسی‌های علمی وتخصصی ویژه هویت این زوج سارق را شناسایی کردند.

سرهنگ حسین ترکیان افزود: با شناسایی هویت سارقان، کارآگاهان در عملیاتی ضربتی این زوج را با هماهنگی دستگاه قضا دستگیر کردند.

او گفت: در بازجویی پلیس تاکنون زوج سارق به ۱۱ مورد سرقت از منازل به ارزش ۱۰ میلیارد ریال اعتراف کرده اند.

کشف ۳۰۰ کیلوگرم تریاک در جرقویه علیا

سرهنگ پاسدار محمدرضا خدا دوست، فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان گفت: با تعامل و هماهنگی یگان تکاوری مستقل استان و کلانتری‌های حسن آباد و رامشه، در عملیاتی در محور روستای مالواجرد به سمت حسن آباد، از یک دستگاه خودروی سواری سمند مقدار ۳۰۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد و دو سوداگر مرگ نیز دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

انتهای پیام/م
برچسب ها: آتش نشانی ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.