مدیر مجموعه ورزشی ورزشگاه آزادی گفت: مراجعه به سامانه بلیت فروشی از بازی اول لیگ تا اکنون ۱۰ هزار برابر شده است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، قدرت الله سیف مدیر مجموعه ورزشی ورزشگاه آزادی بیان کرد: تا شیوه  جدید ورود به ورزشگاه آزادی  بین مردم جا بیافتاد طول می کشد. مراجعه  مردم به سایت بلیت فروشی از بازی پرسپولیس و  پارس جنوبی تا استقلال و فولاد ۱۰ هزار برابر شده بود که نشان از آگاهی بیشتر مردم به این موضوع است.  در هفته اول لیگ به خاطر مشکلاتی که وجود داشت تعداد زیادی از افراد بدون در دست داشتن بلیت در ورزشگاه حضور پیدا کردند. اگر افراد حاضر در ورزشگاه با پرینت بلیتشان حضور پیدا کنند کار ما آسان تر می شود.


بیشتر بخوانید: قلعه نویی: اعتماد به نفس و درک بازیکنان سپاهان به ما کمک می‌کند


او گفت: به خاطر معطل شدن افرادی که پنج شنبه به ورزشگاه آمدند عذرخواهی می‌کنم. قبل از بازی تعداد زیادی از نفرات بدون بلیت به ورزشگاه مراجعه کردند که باعث اختلال در کار ما شد. البته سرچشمه‌ همه‌ این اتفاقات فضای مجازی است.

سیف در ادامه عنوان کرد: از سایتی که حاشیه برای بلیت فروشی ایجاد کرده بود به مراجع قضایی شکایت کردیم و نتیجه‌ آن را اعلام خواهیم کرد. ورزشگاه آزادی در منطقه‌ جوانی قرار دارد که پس از شنیدن رایگان بودن بازی حجم زیادی از افراد به ورزشگاه مراجعه کردند.


بیشتر بخوانید: 

قلعه نویی: اعتماد به نفس و درک بازیکنان سپاهان به ما کمک می‌کند

 سپاهان اصفهان یک - ماشین سازی تبریز صفر/ طلایی پوشان صدر نشین باقی ماندند


انتهای پیام/

آخرین اخبار از فوتبال ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار