مهدی پیرجهان گفت: تنها ۳ صدم ثانیه با کسب سهمیه مسابقات جهانی دوحه فاصله داشتم و هدفم در مسابقات آینده این است که مسافر قطر شوم.

ملی پوش دوومیدانی: تنها ۳ صدم ثانیه با کسب سهمیه جهانی فاصله داشتم / مسئولان از حمایت کردن پشیمان نمی‌شوندمهدی پیرجهان دوومیدانی کار کشورمان در گفت و گو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره قهرمانی اش در مسابقات دوومیدانی  بین‌المللی هندوستان اظهار کرد : سطح فنی مسابقات خیلی بالا بود. از عملکردی که در این مسابقات داشتم خیلی راضی هستم، هر چند باید خیلی تلاشم را بیشتر کنم تا به سطح ایده‌آلی که توقع دارم دست یابم. خدا را شکر این سعادت من نصیب شد تا بار دیگر بتوانم رکورد ملی کشورم را در دوی ۴۰۰ متر با مانع ارتقا بدهم.

او افزود: تنها ۳ صدم ثانیه با کسب سهمیه مسابقات جهانی دوحه فاصله داشتم و تمام هدف و برنامه‌ ریزی من این است که بتوانم در مسابقات آینده با به دست آوردن این حد نصاب مسافر قطر شوم. حضور در مسابقات قهرمانی جهان آرزوی هر ورزشکاری است و تلاش می‌کنم تا رکورد ورودی تعیین شده را کسب کنم.


عضو تیم ملی دوومیدانی تصریح کرد: باید نگاه مسئولان ورزش کشور به ورزشکاران دوومیدانی تغییر کند. شرایط ما به صورتی است که برخی امکانات مورد نیاز را نداریم. از لحاظ مالی نیز تاکنون حمایت خاصی از من صورت نگرفته و امیدوارم شرایط بهتر شود. اگر مسئولان از من حمایت کنند، مطمئن باشند پشیمان نخواهند شد.

انتهای پیام/

اظهارات دوومیدانی کار کشورمان در باره قهرمانی در مسابقات هندوستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار