ریاست هیات ورزش‌های جانبازان و معلولین استان کرمانشاه گفت : استعداد‌های خوبی در رشته وزنه برداری داریم .

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،بمناسبت هفته دولت بین کلیه ورزشکاران رشته وزنه برداری جانبازان و معلولین استان کرمانشاه، با حضور بیش از ۳۶ نفر، مسابقه وزنه برداری برگزار شد.

پرنیان ریاست هیات ورزش‌های جانبازان و معلولین استان کرمانشاه گفت : هدف ما در درجه اول این است که معلولین و جانبازان را جذب رشته‌های ورزشی کنیم، عللخصوص رشته وزنه برداری که یکی از رشته‌های پر مدال است و در درجه دوم بایستی فکر قهرمان پروری نیز باشیم. در حال حاضر ۳ ورزشکار خوب داریم، که امیدوارم در سال آینده این تعداد را بیشتر کنیم.

او گفت: بمناسبت هفته دولت مسابقات وزنه برداری را برگزار نموده ایم. در دیگر رشته بمانند دوومیدانی، ورزش بچه‌های آیدی که در مدارس استثنایی، برگزار شده است.

او گفت: تیم وزنه برداری خوبی داریم. مربیگری این تیم را محمد رضا امینی مربی با تجربه و ارزنده کرمانشاهی برعهده دارد. ایشان در طول سال استعدادیابی انجام می‌دهد در این دوره از رقابت‌ها نیز حضور چهره‌های جوان و استعداد‌های آینده وزنه برداری را شاهد بودیم.

او در خصوص کسب مدال توسط ورزشکاران جانبازان و معلولین گفت: دو مدال برنز پارالمپیک توسط اله بخش اکبری کسب شده است، که وظیفه داوری این دوره از مسابقات را برعهده داشتند؛ و چندین مدال جهانی و آسیایی توسط دیگر ورزشکاران کرمانشاهی از جمله آقایان امینی، عباسی و ایزدی بدست آمده است .

 

 

انتهای پیام/د

حضور بیش از ۳۶ نفر در مسابقه وزنه برداری

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.