معاون اجرایی مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی اصفهان از توزیع یازده دستگاه آمبولانس بنز اسپرینتر ۳۱۵ کمک دار در مناطق محروم و سخت گذر این استان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان محسن افتخاری با اشاره به اینکه اورژانس ۱۱۵ اصفهان تاکنون توانسته در عرصه سلامت پرچم دار توسعه عدالت باشد افزود: این آمبولانس‌ها با به روزترین تجهیزات و امکانات به زودی در این مناطق استان توزیع می‌شود.

او اظهارداشت: از سال ۹۵ سهمیه اورژانس پیش بیمارستانی اصفهان برای اختصاص آمبولانس ۱۰۸ دستگاه بنز اسپرینتر ۳۱۵ و ۱۸ دستگاه بنز ۳۱۵ کمک دار بود که تاکنون ۷۳ خودروی آمبولانس بنز ۳۱۵ تحویل استان شده است.

معاون اجرایی مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان تصریح کرد: از مجموع سهمیه بنز ۳۱۵ کمک دار در مرحله نخست سه دستگاه و اکنون نیز یازده دستگاه به اصفهان اختصاص یافت.

افتخاری ارزش تقریبی این خودرو‌ها را ۱۴۰ میلیارد ریال اعلام و تصریح کرد: اکنون بهترین نیرو‌های اورژانس پیش بیمارستانی با بهترین تجهیزات و امکانات در حال خدمت رسانی در مناطق محروم استان هستند و ناوگان آن‌ها نیز در حال نوسازی است.

هم اکنون اورژانس پیش بیمارستانی استان اصفهان از ظرفیت ۱۴۵ پایگاه شامل ۷۵ شهری، ۶۹ جاده‌ای و یک پایگاه امداد هوایی، ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس، ۱۵ اتاق فرمان و ۸۷۴ نفر نیروی انسانی برخوردار است.
 
انتهای پیام/ی
 

خدمت رسانی به مناطق محروم استان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.