مدیر جهاد کشاورزی سراوان گفت:با هدف بهره‌وری در مصرف آب وتولید محصولات کشاورزی در محیط‌های کنترل شده، توسعه گلخانه‌های شهرستان طی پنج ماه گذشته پیشرفت قابل توجهی داشته است.

رکورد بی سابقه توسعه گلخانه‌هادر شهرستان سراوانشیرزاد کمالی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سراوان در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت:با هدف بهره‌وری در مصرف آب وتولید محصولات کشاورزی در محیط‌های کنترل شده، توسعه گلخانه‌های شهرستان طی پنج ماه گذشته پیشرفت قابل توجهی داشته است.

شیرزاد کمالی تاکید کرد :هرچند در سال جاری در طرح توسعه گلخانه‌ها برای شهرستان ۵هکتار در نظر گرفته شده بود خوشبختانه از ابتدای سال جاری تاکنون اجرای ۲۰هکتار گلخانه با مشارکت بخش خصوصی در بخش‌های مرکزی وجالق شهرستان در حال اجراست که عملیات اجرایی ۱۰هکتار به اتمام رسیده و مابقی نیز با پیشرفت فیزیکی ۵۰درصددر حال ساخت است.

او  تصریح کرد :شهرستان سراوان دارای ۴۵هکتار گلخانه با تولید سالیانه ۵هزار تن انواع محصولات گلخانه‌ای است.

کمالی اظهار امیدواری کرد با به چرخه تولید رسیدن این بیست هکتار ظرفیت تولید گلخانه‌های سراوان به ۷۲۰۰تن افزایش خواهد یافت.

مدیر جهاد کشاورزی با اشاره به اینکه سراوان پیشرو دراحداث گلخانه در سطح استان است گفت :  برای اجرای بیست هکتار گلخانه ۲۴۰میلیارد ریال از سوی بخش خصوصی سرمایه‌گذاری شده است.

انتهای پیام/ع

شهرستان سراوان دارای ۴۵هکتار گلخانه است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.