مدیر روابط عمومی نمایشگاه بین المللی کرمانشاه گفت: هشتمین نمایشگاه تخصصی صنایع و ماشین آلات کشاورزی در کرمانشاه برگزار میگردد.

برپایی نمایشگاه تخصصی صنایع و ماشین آلات کشاورزیمدیر روابط عمومی نمایشگاه بین المللی کرمانشاه در گفت وگو باخبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،  گفت: هشتمین نمایشگاه تخصصی صنایع و ماشین آلات کشاورزی، نهاده ها ، آبیاری، آبرسانی، دام و طیور، شیلات و دامپزشکی از ۱۰ تا ۱۳ شهریور ماه در محل دائمی نمایشگاههای کرمانشاه واقع در پارک شاهد کرمانشاه برگزار می شود.


دکتر حامد وفاپور حمایت از تولیدات داخلی، معرفی توانمندیها و پیشرفت های کشور در حوزه کشاورزی، اشتغال و کار آفرینی، تشویق و ترغیب تولیدکنندگان برای رقابت سالم و هدفمند در عرصه صنعت کشاورزی را از اهداف برگزاری این نمایشگاه برشمرد.


وفاپور در ادامه افزود: این نمایشگاه با حضور شرکت هایی از استان های کرمانشاه، تهران، گلستان، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی، همدان و... در محل نمایشگاههای دائمی استان کرمانشاه بر گزار میشود.


وی با بیان اینکه این نمایشگاه  با محوریت تحقق شعار حمایت از کالای ایرانی و رونق تولیدبرگزار می شود گفت: ساعت بازدید از نمایشگاه  ۱۵ تا ۲۱  است.


انتهای  پیام/ز

 

برگزاری نمایشگاه صنعت کشاورزی در کرمانشاه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.