عزت الله ضرغامی در تازه‌ترین پست اینستاگرامی خود به شرح محور‌های سخنرانی پیش از خطبه‌هایش در نمازجمعه قم پرداخت.

دولت زیر سایه رهبری می‌تواند وظیفه اش را به درستی انجام دهد +عکس

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سید عزت‌الله ضرغامی عضو شوراهای عالی فضای مجازی و انقلاب فرهنگی در تازه ترین پست اینستاگرامی خود به شرح محور های سخنرانی پیش از خطبه‌هایش در نمازجمعه قم پرداخت و به شایعات و شبهات مطرح شده توسط برخی از سیاسیون درخصوص تصمیمات رهبرمعظم انقلاب واکنش نشان داد. ضرغامی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: 

«نماز جمعه قم

امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های قم گفتم، عصر ما عصر پرسشگری است.
پرسش‌های نو، پاسخ‌های نو می‌خواهد.
حوزه علمیه باید پاسخگوی شبهات جدید و دولتمردان پاسخگوی ناپایداری وضعیت اقتصادی و افزایش دائمی قیمت‌ها باشند..

محور‌های سخنرانی ام در نماز جمعه قم:.

انقلاب با حضور مردم قم در ١٩ دی ۵۶ کلید خورد و آنان تا امروز در مواجهه با همه فتنه‌ها و آسیب‌ها برای انقلاب، همیشه پیشگام و پرچمدار بوده اند.

ولایت فقیه و اقتدار ایشان و به ویژه نفوذ معنوی او بزرگترین فرصت برای دولت‌هاست. امروز در دنیایی هستیم که زور و قلدری حرف اول را می‌زند، اما وقتی رهبری معظم هست و مسؤولیت به عهده می‌گیرد و نگران تهدیدات استکبار نیست، دولت زیر سایه او می‌تواند وظیفه اش را به درستی انجام دهد.

در مورد توییت اخیرا یکی از نمایندگان محترم مجلس پیرامون وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش باید گفت، رهبر انقلاب در وهله اول در انتصاب هیچ مسؤولی دخالت نمی‌کنند؛ من سال‌ها در صدا و سیما کار کردم و هرگز رهبری به من نگفتند فلانی را در فلان جا نصب کنید. البته بعضی انتصابات حساسیت بالایی دارد و رئیس جمهور باید هماهنگی کند تا کارش جلو رود.

در دوره اصلاحات برای توجیه برخی ناکارآمدی‌ها سعی کردند جایگاه رهبری را زیرسوال ببرند و گفتند کشور رئیس جمهور نمی‌خواهد. تدارکات چی می‌خواهد.
اتفاقا درست می‌گفتند، رئیس جمهور موفق کسی است که بتواند کار‌ها را سر و سامان داده و نیاز‌های ضرودی مردم را تدارک کند..

امروز دولت باید متوجه برخی از اقتضائات باشد. آنان نباید نسبت به پرسشگری مردم نگران باشند و می‌بایست پاسخ مشکلات مردم از جمله کاهش ارزش پول ملی، هزینه‌های بالای اجازه مسکن و سایر مسائل اقتصادی را به مردم بدهند.

نباید شرایط به گونه‌ای باشد که وقتی رهبر معظم انقلاب در جریانی ورود کرده و نظر خود را بر اساس انتظارات مردم بیان می‌کنند، عده‌ای موضع بگیرند.
من با افرادی که برای هر کاری به دنبال اجازه گرفتن هستند مخالفم و فکر می‌کنم رهبر انقلاب نیز همین عقیده را دارند و وقتی موضوع آتش به اختیار را به جوانان توصیه می‌کنند تکلیف روشن است.

رئیس جمهور اخیراً از برخی دستگیری‌ها، از جمله دستگیری رئیس سازمان خصوصی سازی و مدیرعامل ایران خودرو گله کردند.
رهبر انقلاب نیز از همین بابت فرمودند که جلسات سران قوا را باید مرتبا برگزار کنید تا هماهنگی‌ها بین خودتان صورت گیرد.»

دولت زیر سایه رهبری می‌تواند وظیفه اش را به درستی انجام دهد +عکس

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی طاهری
۰۰:۲۴ ۰۹ شهريور ۱۳۹۸
حول محور رهبری‌ بودن‌یعنی‌ زندگی‌‌ به دوراز‌ ذلت داشتن
لبیک یا سیدنا‌خامنه‌‌ای
آخرین اخبار