رئیس هیات کاراته استان ایلام از کسب ۶۶ مدال توسط بانوان کاراته کا ایلامی در مسابقات قهرمانی کشور سبک ایشین ریو شیدوکان خبر داد.

کسب ۶۶ مدال رنگارنگ توسط بانوان کاراته کا ایلامی

کریمی راد رئیس هیات کاراته استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، گفت: در مسابقات کاراته قهرمانی کشور که در سبک ایشین ریو شیدوکان به میزبانی استان کرج برگزار گردید بانوان ایلامی موفق به کسب ۱۵ مدال طلا، ۱۶ مدال نقره و ۳۵ مدال برنز شدند.

او ادامه داد: در بخش کومیته این مسابقات خانم‌ها نگار کریمی خواه در بخش جوانان، مهدیس دارابی در بخش نوجوان و ستایش تعمیرکاری در بخش نونهالان موفق به کسب مدال طلا شدند.

کریمی راد اظهار کرد: در بخش کاتا نیز خانم‌ها سمن سارایی در بخش خردسالان، روژان همتی در بخش نونهالان، حسنا خوش خرام در بخش نونهالان، هانا خاتون زاده در بخش نونهالان، فاطیما اله مردای در بخش نونهالان، روناک بساطی در بخش نوجونان و فاطمه شفیعی نیز در بخش جوانان به مدال طلا دست پیدا کردند.

او بیان کرد: همچنین در بخش کوبودو نیز خانم‌ها مهسا هادی مقدم و فاطمه قیطاسی در رده سنی بزرگسالان، مائده کوخایی در بخش جوانان و خانم‌ها اگرین سعدی و روژان محمدی نیز در بخش نونهالان موفق به کسب مدال طلا شدند.

رئیس هیات کاراته استان ایلام افزود: خانم فاطمه غلامحسینی، افسانه خدامرادی و فرشته پورشیب نیز از جمله مربیان ارزنده‌ای هستند که تیم کاراته بانوان استان را در این مسابقات همراهی کرده اند.

انتهای پیام/ ن

کسب ۶۶ مدال مختلف در رشته کاراته توسط بانوان ورزشکار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.