امام جمعه موقت ایلام گفت: برآورده کردن مطالبات مردم باید از مهمترین اهداف مدیران باشد.

برآورده کردن مطالبات مردم باید از مهمترین اهداف مدیران باشد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام, حجت‌الاسلام شمس‌الله صفرلکی امام جمعه موقت ایلام در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر ایلام گفت:کارگذاران نظام در جایگاه بالایی قرار دارند بنابراین برآورده کردن مطالبات مردم باید از مهمترین اهداف مدیران باشد.

او افزود: پدیده آشغال‌گردی معظلی است که باید مسوولان مربوطه برای این موضوع چاره‌ اندیشی کنند اگر این افراد نیازمند هستند به آنان کمک کنند اگر هم نه حضور این افراد زیبنده ایلام نیست.

امام جمعه موقت ایلام تصریح کرد: امروزه وضعیت کشور به سبب مسئله تحریم در شرایط خاصی است و انجام پروژه‌های بزرگ در استان نشان‌دهنده شکست تحریم‌های دشمن است.

او عنوان کرد: هر پروژه‌ای که انجام می‌شود نقطه ضعف و قدرتی دارد، بنابراین برخی افراد نباید با تذکر ارزش کار مسوولان را ازبین ببرند و باید قدردان مدیران دلسوز استان باشیم.

صفرلکی خاطرنشان کرد: شهادت رجایی و باهنر حاصل عوامل نفوذ بود، نفوذ‌هایی که تا نخست وزیری رفته و مورد اعتماد بودند، بنابراین در شرایط کنونی باید مراقب باشیم این افراد به گلوگاه‌های اقتصادی کشور نفوذ نکنند.

امام جمعه موقت ایلام در بخش دیگری تصریح کرد: رفع تمام تحریم‌های کشور از مهمترین شروط ایران برای از سرگیری مذاکرات با کشور‌های دیگر است، در گام سوم برجام اگر اروپایی‌ها به تعهدات خود عمل نکردند نباید به آمریکا و متحدانش اعتماد کرد.

انتهای پیام/غ

 مهمترین هدف مدیران  باید برآورده کردن مطالبات مردم باشد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.