وقتی گرگ‌ها به جان یکدیگر می‌افتند/ هلاکت ۳۰۰ نفر از مزدوران اماراتی و سعودی در درگیری با هم + فیلم

جنگ مزدوران عربستان سعودی و اماراتی در جنوب یمن روز به روز شدت می‌یابد.

وقتی گرگ‌ها به جان یکدیگر می‌افتند/ هلاکت ۳۰۰ نفر از مزدوران اماراتی و سعودی در درگیری با یکدیگر + فیلمبه گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، درگیری‌های سعودی‌ها و اماراتی‌ها در جنوب یمن شدت یافته و نیرو‌های تحت فرمان امارات بار دیگر ابین و بسیاری از مناطق عدن را تصرف و نیرو‌های منصور هادی را از این مناطق بیرون راندند.

در ساعات گذشته جنگنده‌های اماراتی چندین بار مواضع نیرو‌های منصور هادی را هدف قرار دادند و ۳۰۰ تن از آنها را به هلاکت رسانده یا مجروح کردند. امارات تقریبا بر تمامی عدن و ابین کنترل دارد. هدف این کشور تصرف استان‌های جنوبی و حاکم کردن گروه‌های سلفی و تکفیری‌ها در این مناطق است.

با شدت گرفتن حملات جنگنده‌های اماراتی به استان‌های جنوبی یمن، شاه عربستان خشم خود را ازاقدامات امارات ابراز کرد. منصور هادی نیز با صدور بیانه‌ای اعلام کرده امارات در جنوب یمن کودتا کرده است. وی از شورای امنیت خواست برای بررسی اوضاع یمن تشکیل جلسه دهد.

با وجود این تحولات، اما سعودی‌ها هنوز اقدامی عملی برای پشتیبانی از حکومت خودخوانده منصور هادی و مقابله با حملات جنگنده‌های اماراتی صورت نداده‌اند. ناظران تحولات اخیر جنوب یمن را نقشه آمریکا و انگلیس می‌دانند.


بیشتر بخوانید: تشدید رویارویی نیروهای منصور هادی و مزدوران اماراتی در جنوب یمن + فیلم 


انتهای پیام/
 

جنگ عربستان و امارات در یمن + فیلم

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.