در مراسمی ۳۱ روستای استان قزوین با هزار و ۴۱۴ خانوار به شبکه گازرسانی پیوستند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، در آخرین روز از هفته دولت در مراسمی با حضور استاندار قزوین ۳۱ روستای استان قزوین با ۱۷ میلیارد تومان هزینه به شبکه گازرسانی پیوستند و از تسهیلات گاز طبیعی برخوردار شدند.

این طرح‌ها شامل گازرسانی به ۲۳ روستا در منطقه الموت، ۳ روستا در بخش مرکزی، سه روستا در آوج و دو روستا در طارم سفلی است.

با افتتاح این طرح‌ها هزار و ۴۱۴ خانوار روستایی از تسهیلات گاز طبیعی بهره‌مند شدند.

همچنین به طور همزمان بهره برداری از ساختمان اداره گاز ارداق با ۹۰۰ میلیون تومان و گاز رسانی به باغ عمران اقبالیه با ۹۳۰ میلیون تومان آغاز شد.

در آخرین روز از هفته دولت عملیات گازرسانی به شش روستای استان شامل روستا‌های میزوج، کامان، هجیب، چلمبر، قلعه قره داش با ۸ میلیارد تومان اعتبار شرکت گاز استان آغاز شد.

این طرح‌ها برای برخورداری ۵۸۱ خانوار روستایی اجرا می‌شود.

همچنین در هفته دولت ۹۵ واحد صنعتی در استان قزوین به شبکه گاز متصل و از این تسهیلات برخوردار شدند.

۴۲ واحد صنعتی در شهرستان قزوین، ۱۱ واحد صنعتی در شهرستان بویین زهرا، ۲۱ واحد صنعتی در تاکستان، ۱۰ واحد صنعتی در شهرستان آبیک، ۹ واحد صنعتی در شهرستان البرز و دو واحد صنعتی در شهر آوج قرار دارد.

با افتتاح این طرح هادر حال حاضر ۸۵ درصد روستا‌های استان قزوین از تسهیلات گاز طبیعی برخوردار شده اند.

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین گفت: در حال حاضر ۱۰۰ درصد شهر‌ها و ۸۵ درصد روستا‌های استان قزوین به شبکه گازرسانی متصل شده اند.
منفرد بوشهری گفت: در منطقه الموت غربی عملیات گازرسانی در ۶۰ روستا در حال اجراست و در حال حاضر از مجموع حدود ۸۰۰ روستای استان تنها ۱۰۰ روستای بالای ۲۰ خانوار باقی مانده که بدون شبکه گاز است که این تعداد هم در دستور گازرسانی قرار دارد.

او افزود: در بخش صنعت ۳ هزار و ۲۰۰ واحد صنعتی دارای شبکه گاز است و امسال هم ۹۵ واحد صنعتی وارد شبکه می‌شود و تا پایان امسال ۲۳۰ واحد صنعتی از گاز طبیعی برخوردار خواهند شد.

انتهای پیام/ک

۳۱ روستای استان قزوین به شبکه گازرسانی پیوست

برچسب ها: گاز ، اخبار اقتصادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار