۹ پروژه به نمایندگی از ۲۰ پروژه دیگر با اعتبار بیش از ۱۴۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در شهرستان فردوس با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی به بهره‌برداری رسید.

بهره برداری از ۹ پروژه با حضور معاون سیاسی استاندای در فردوسبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، این تعداد طرح عمرانی و خدماتی در ششمین روز هفته دولت با حضور امام جمعه و فرماندار فردوس و جمعی از مسئولان استانی و شهرستان افتتاح شد.

پروژه عمرانی شهرداری فردوس در محله موسی بن جعفر (ربانی املشی) به نمایندگی از چهار پروژه دیگر آسفالت معابر شهرستان، پارک ولیعصر، بوستان مسکن مهر و مجموعه بازی پلی اتیلن پارک ملت با اعتبار بیش از ۵۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به بهره‌برداری رسید.

بهره‌برداری از آبرسانی به زون یک فشاری فردوس به نمایندگی از ۲ پروژه دیگر اصلاح شبکه توزیع آب شهر و مرمت و بازسازی تاسیسات و هوشمندسازی با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال نیز با حضور معاون استاندار در فردوس انجام شد.

همچنین زمین چمن مصنوعی AFC به نام شهید محمدحسین آینه دار در فضای یک‌هزار متر مربع و با اعتبار چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال افتتاح شد.

افتتاح آسفالت معابر باغشهر اسلامیه به نمایندگی از یک پروژه دیگر با اعتبار ۱۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال، آسفالت معابر باغستان علیا در سطح ۱۲ هزار و ۵۰۰ متر مربع و اعتبار سه میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال، راه دسترسی به زندان شهرستان در سطح یک‌هزار و ۵۰۰ متر مربع و اعتبار پنج میلیارد ریال، پروژه روشنایی سه راهی مهوید به نمایندگی از پنج پروژه دیگر روشنایی سه راهی باغستان، روشنایی سه راهی خرو-ظهر، روکش آسفالت محور فردوس- دیهوک، روکش آسفالت ورودی بلوار فردوس- سرایان، روکش آسفالت راه روستایی و زیرگذر بیدسکان با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال نیز امروز انجام شد.

همچنین پایگاه اورژانس روستای مهوید با اعتبار ۲ میلیارد ریال افتتاح و بهره‌برداری از آسفالت معابر این روستا در سطح ۱۳ هزار و ۵۰۰ متر مربع و با اعتبار چهار میلیارد و ۵۰ میلیون ریال آغاز شد.

استان مرزی خراسان جنوبی به مرکزیت بیرجند ۱۱ شهرستان دارد و فردوس در ۱۹۵ کیلومتری مرکز استان است.

انتهای پیام/ک

۲۰ طرح عمرانی در فردوس به بهره‌برداری رسید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار