مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان از ممنوعیت سرویس های دربستی در ایام اربعین خبر داد.

سرویس های دربستی در ایام اربعین ممنوع استبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، مصطفی پناهنده، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان در دومین نشست اربعین حسینی با اشاره به اینکه استان همدان با حدود ۲ هزار دستگاه و وسیله نقلیه عمومی ۳۰۰ دستگاه اتوبوس، ۹۰۰ دستگاه مینی بوس و ۷۰۰ دستگاه سواری کرایه آماده خدمات رسانی به زائران اباعبدالله الحسین (ع) است، اظهار داشت: تمامی فعالیت‌های حمل و نقل اینترنتی و برخط است و خوشبختانه ناوگان اتوبوسی استان جوان و مطلوب است.

او با تأکید بر اینکه تلاش ما رونق حمل و نقل عمومی است، افزود: رانندگان ما از همه نظر دارای صلاحیت هستند و گا‌ها مشاهده می‌شود مردم از وسایل نقلیه شخصی استفاده می‌کنند که به لحاظ امنیتی، بیمه و.. مشکلات زیادی برای آنان پیش می‌آید که باید با اطلاع رسانی مناسب مردم را به استفاده از وسایل نقلیه عمومی ترغیب کنیم.

پناهنده ادامه داد: استان همدان به عنوان استان هاب (محوریت غرب کشور) در ایام اربعین انتخاب شده و در این خصوص نیز سهم بالایی به استان همدان اختصاص داده شده است.

او با اشاره به اینکه احتمال ۳ تا ۵ میلیون مسافر را در ایام اربعین داریم و هدایت و بازگشت آنان مدیریت لازم دارد. اضافه کرد: با توجه به ارسال دستورالعمل به استانداری ما باید آمادگی لازم را در خصوص مسافران داشته باشیم

این مسئول با تأکید بر اینکه در اربعین امسال فرصت خوبی فراهم شده تا استان در خدمت زائران باشد، ابراز امیدواری کرد:
این اطمینان را می‌دهیم که هیچ مشکلی برای انتقال زائران به مرز مهران و همین طور برگشت آن‌ها وجود ندارد، همه دفاتر مسافربری ما به شکل اینترنتی و حضوری فروش بلیط برای مرز را دارند.

انتهای پیام/ د 

ممنوعیت سرویس های دربستی در ایام اربعین

برچسب ها: وزارت راه ، راهداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.