استاندار یزد گفت: تمام پیرغلامان حسینی از میزبانی یزد اظهار رضایت داشتند و هیچ پیرغلامی را ندیدم که ناراضی یزد را ترک کند.

هیچ پیرغلامی را ندیدم که ناراضی یزد را ترک کندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، محمد علی طالبی، استاندار یزد در جلسه شورای اداری استان یزد که با حضور علی عسکری، رئیس رسانه ملی برگزار شد گفت: خوشحالیم تمام پیرغلامان حسینی از میزبانی یزد اظهار رضایت داشتند و هیچ پیرغلامی را ندیدم که ناراضی یزد را ترک کند.

طالبی افزود:  اجلاس بین المللی پیرغلامان حسینی رویداد بسیار خوبی بود که در یزد اتفاق افتاد و با توجه به جایگاه یزد در زمینه ارزش های دینی و حسینی شایسته ی میزبانی از این عزیزان بود.

او اظهار داشت: دو نکته در برگزاری این اجلاس به میزبانی یزد نمود مشخصی داشت؛ یکی تعامل و همکاری دستگاه های مختلف سهیم در برگزاری این اجلاس و دیگری مشارکت کم نظیر خیرین بود.

استاندار یزد با بیان اینکه برای اولین بار همایشی در این ابعاد در استان یزد برگزار شد افزود: برگزاری همایش های چند روزه در یک مکان مشخص کار بسیار ساده ای است اما برنامه های اجلاس پیرغلامان حسینی در یزد در یک مکان متمرکز نبود و هر برنامه ای را در نقطه ای از شهر یزد در نظر گرفتیم که کار هماهنگی و تدارکات سنگین این مراسم با همکاری خیرین به خوبی انجام شد.

طالبی با اشاره به اینکه مشارکت خیرین در این همایش بین المللی ظرفیت بالای استان یزد در این زمینه را نشان داد گفت: ما هیچ اطلاعی از بسیاری از مبلغ هزینه های انجام شده در این مراسم نداریم چراکه تمام هزینه ها از طرف خیرین تامین شد.

انتهای پیام/ص

اجلاس پیرغلامان حسینی در یزد برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار