سـازمان ملل متحد برای یک سال دیگر مـأموریت ده هزار نیروی کـلاه آبـی در لبنـان را تمدید کرد.

تمدید مأموریت نیروهای کلاه آبی سازمان ملل در لبنانبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبـرگزاری فـرانسه، سـازمان ملل متحد ضمن هشدار درباره احتمال وقوع درگیری میان رژیم صهیونیستی و لبنـان، برای یک سال دیگر مـأموریت ده هزار نیروی کـلاه آبـی صلح در لبنـان را تمدید کرد.

پیش نویس قطعنامـه‌ای که توسط فـرانسه آماده شده، به اتفـاق آرا به تصـویب رسیده است. در این متن، شـورای امنیت سـازمان ملل متحـد هشـدار می‌دهد که نقض «تـوافق توقف اقـدامات خصمـانه» می‌تواند منجر به درگیری‌های جدیدی شود، که هیچ یک از طرفین و منطقه، قادر به تحمل آن نیستند.

روز شنبه دو پهپاد در حومه جنوبی بیروت سقوط کرد که مشخص شد هر دو متعلق به رژیم صهیونیستی است و برای عملیات انفجاری به این منطقه که دفتر رسانه‌ای حزب الله در آن قرار دارد فرستاده شده بود. در این حمله یکی از پهپاد‌ها سقوط کرد و به دست نیرو‌های حزب الله افتاد و دیگری در نزدیکی دفتر این جنبش منفجر شد و خساراتی در این ساختمان ایجاد کرد.

رژیم صهیونیستی پس از سخنان کوبنده سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله درباره نشان دادن پاسخ قاطع به این تجاوزگری‌ها دست به دامان آمریکا شده و از ترس، نیرو‌های صهیونیست را در مرز شمالی فلسطین اشغالی به حالت آماده باش درآورده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار