رئیس هیات کاراته استان ایلام از درخشش دختران و پسران نونهال کاراته کا استان ایلام در روز اول مسابقات المپیاد استعداد‌های برتر کشور خبر داد.

کسب مقام دوم تیمی دختران نونهال کاراته کا ایلام در مسابقات استعداد‌های برتر کشور

کریمی راد رئیس هیات کاراته استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، گفت: در روز پنجشنبه مورخ ۷ شهریور ۱۳۹۸ ورزشکاران کاراته کا استان ایلام دو مدال طلا و یک مدال نقره و دو مدال برنز و مقام دوم تیمی بانوان  و مقام چهارم تیمی آقایان را در رده سنی نونهالان  کسب نمودند.

او افزود: تیم کاراته بانوان استان ایلام اعزامی به مسابقات المپیاد استعداد‌های برتر کشور در استان زنجان موفق به کسب یک مدال طلا توسط سرکار خانم فاطمه بشیری و یک مدال نقره و توسط خانم آیناز تابانی و یک مدال برنز توسط خانم مبینا کریمیان و مقام دوم تیمی این دوره از رقابت‌ها شدند.

کریمی راد اضافه کرد: تیم پسران استان ایلام در ارومیه موفق به کسب یک مدال طلا توسط آقای پوریا یعقوبی و یک مدال برنز توسط آقای سپهر دارابی و مقام چهارم تیمی این دوره از مسابقات شدند.

رئیس هیات کاراته استان ایلام با بیان اینکه این مسابقات در استان های زنجان و آذربایجان غربی برگزار میشود بیان کرد: این مسابقات فردا ۸ شهریور در قسمت نوجوانان (بانوان و آقایان) ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/غ

درخشش دختران کاراته کا ایلامی در مسابقات قهرمانی کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.