مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در کرمانشاه گفت: خادمیاران کرمانشاه در ایام اربعین آماده پذیرایی از زائرین حسینی در دو موکب مزین به نام مبارک امام رضا (ع) در شهر کرمانشاه و قصر شیرین خواهند بود.

دو موکب خامیاران در کرمانشاه و قصر شیرین برپا می شودبه گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، سید جعفر امامیان اظهار داشت: خادمیاران کرمانشاه در ایام اربعین آماده پذیرایی از زائرین حسینی در دو موکب مزین به نام مبارک امام رضا (ع) در شهر کرمانشاه و قصر شیرین خواهند بود.

مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در کرمانشاه با اشاره به سفر یک روزه خود همراه با مدیرعامل بنیاد کرامت امام رضا (ع) به مرزخسروی، گفت:در این سفر نشستی در فرمانداری قصر شیرین با حضور مسئول قرارگاه مرکزی اربعین استان کرمانشاه و دبیر ستاد اربعین آستان قدس رضوی برگزار گردید.

او در ادامه افزود:با توجه به تلاش‌های صورت گرفته جهت بازگشایی مرز خسروی و آمادگی جمهوری اسلامی ایران برای اعزام زوار از این مرز، پیش بینی‌های لازم جهت برپایی یک موکب با ارائه خدماتی همچون اسکان، تغذیه، فرهنگی و تبلیغی به زائرین اربعین صورت پذیرفت.

امامیان با اشاره به مهمان نوازی و زائر پذیری مردم کرمانشاه در طول تاریخ و زیارت عاشقان اباعبدالله از کرمانشاه به عنوان دروازه‌ی عتبات و عالیات گفت: پذیرایی از زائرین ابا عبدالله را بر خود لازم میدانم و همچون سال گذشته موکب امام رضا (ع) در کرمانشاه برپا می‌گردد و خادمیاران آماده پذیرایی و ارائه خدمت به زوار در زمینه‌ی اسکان، تغذیه، فرهنگی و تبلیغی خواهند بود.

انتهای  پیام/ز

 

برپایی  موکب خادمیاران رضوی در مرز خسروی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.