جانشین فرمانده سپاه ناحیه مه ولات گفت: راه مقابله با فساد و تهاجم‌های فرهنگی استفاده از سبک زندگی اسلامی است که باید مد نظر خانواده‌ها قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سید مهدی اسماعیل زاده جانشین فرمانده سپاه ناحیه مه ولات در نشست کارگروه فضای مجازی و رسانه مه ولات با حضور جمعی از فعالان رسانه، گفت: متاسفانه فساد پنهان در جامعه رو به افزایش است؛ راه مقابله با فساد و تهاجم‌های فرهنگی استفاده از سبک زندگی صحیح اسلامی است که باید مد نظر خانواده‌ها قرار گیرد. 
 
او ادامه داد: فضای مجازی میدان فرصت و تهدید است؛ عدم آگاهی خانواده از این فضا و فاصله بین پدر، مادر و فرزندان منجر به رخنه فساد شده که راهکار مقابله با آن استفاده از سبک زندگی اسلامی است.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه مه ولات با بیان اینکه سالم ماندن در فضای مجازی بسیار اهمیت دارد، گفت: برای در امان ماندن از تهاجم دشمن در فضای مجازی باید از خانواده ها شروع کنیم و با آگاه سازی آنان و کاهش فاصله والدین و فرزندان از رخنه دشمن که منجر به فساد می‌شود جلوگیری کنیم.

اسماعیل زاده افزود: ما باید با ایجاد فضای بانشاط و از همه مهم‌تر با به روز بودن، از نفوذ دشمن در فضای مجازی جلوگیری کنیم.

انتهای پیام//ج.ر
 

جلوگیری از نفوذ دشمن در فضای مجازی با ایجاد فضای بانشاط

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.