مدیرعامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو) درباره کاربرد سیستم سیگنالینگ در خطوط مترو توضیحاتی داد.

سیگنالینگ خطای انسانی را به صفر می‌رساندعلی امام مدیرعامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو) در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره کاربرد سیستم سیگنالینگ در خطوط مترو اظهار کرد: هیچ بخشی از مترو و خطوط آن، بدون سیستم سیگنالینگ افتتاح نمی‌شود، چرا که سیستم حفاظت اتوماتیک قطار است.

او با بیان اینکه سیستم سیگنالینگ حرکت قطار‌ها را کنترل می‌کند، افزود: این سیستم نشان می‌دهد که قطار در کجا متوقف شده است و در صورت بروز مشکل برای قطار، حتی اگر خود راهبر هم بخواهد آن را حرکت دهد، حرکت نمی‌کند.


بیشتر بخوانید: اضافه شدن ۲ ایستگاه به بخش شرقی خط ۷ مترو تهران/ ۲۸ واگن از ۷۰ واگن معطل مانده در گمرک به خطوط مترو پیوست


مدیرعامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو) بیان کرد: سیستم سیگنالینگ اجازه نمی‌دهد که قطار از سرعت مجاز خود بیشتر حرکت کند و خطای انسانی را به صفر می‌رساند و ایمنی کامل را ایجاد می‌کند.

امام گفت: سیگنالینگ یکی از خط قرمز‌های ما به هنگام افتتاح‌ خطوط مترو است.

انتهای پیام/

توضیحات مترو درباره استفاده از سیستم سیگنالینگ 

برچسب ها: مترو ، شهرداری تهران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار