تشدید رویارویی نیروهای منصور هادی و مزدوران اماراتی در جنوب یمن + فیلم

پس از تصرف بسیاری از شهرستان‌های عدن توسط نیرو‌های منصور هادی، مزدوران اماراتی تهدید کردند به زودی با اجرای عملیاتی تعیین کننده، جنوب یمن را تصرف خواهند کرد.

تشدید رویارویی نیروهای منصور هادی و مزدوران اماراتی در جنوب یمن + فیلمبه گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، هر روز که می‌گذرد حملات به فرودگاه‌های جنوب عربستان افزایش می‌یابد و توان نظامی یمن بیش از پیش آشکارتر می‌شود.

در تازه‌ترین حملات، مرکز عملیات و آشیانه‌های جنگنده‌های عربستان در فرودگاه اب‌ها هدف یک موشک بالدار قدس-۱ قرار گرفت و فعالیت این فرودگاه متوقف شد. همزمان، ائتلاف متجاوزان به یمن اعتراف کرد که توان شناسایی و مقابله با موشک‌های یمن را ندارد.

پهپاد‌های قاصف یمن نیز در دو عملیات جداگانه یکی از مراکز نظامی مهم نجران و یک پایگاه تازه تاسیس ارتش سعودی و مزدورانش در جیزان را هدف قرار دادند. این عملیات همزمان با دیدار معاون وزیر دفاع عربستان با وزیر دفاع آمریکا در واشنگتن اجرا شد. آمریکایی‌ها به رژیم سعودی اعلام کرده‌اند که بحران یمن فقط از راه گفتگو حل می‌شود.

در ادامه تحولات در استان‌های جنوبی یمن، به دنبال تصرف شبوه، ابین و بسیاری از شهرستان‌های عدن توسط نیرو‌های منصور هادی، مزدوران تحت فرمان امارات تهدید کردند به زودی با اجرای عملیاتی تعیین کننده، جنوب یمن را تصرف خواهند کرد.


بیشتر بخوانید: ارسال ۲۰۰ تن مواد غذایی فاسد به یمن توسط دفتر برنامه جهانی غذای سازمان ملل + فیلم 


انتهای پیام/
 

درگیری مزدوران سعودی و اماراتی در عدن + فیلم

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.