هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در جریان معاملات امروز بازار آزاد تهران با قیمت ۴ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان داد و ستد شد.

تکمیل/ نرخ سکه و طلا در ۷ شهریور ۹۸ / قیمت سکه به ۴ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان رسید + جدولبه گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در جریان معاملات امروز بازار آزاد تهران با قیمت ۴ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان، سکه طرح قدیم ۴ میلیون و ۵۰ هزار تومان، نیم سکه ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان، ربع سکه یک میلیون و ۳۰۰ هزار تومان و سکه گرمی ۸۸۰ هزار تومان داد و ستد شد.


بیشتر بخوانید: نرخ سکه و طلا در ۶ شهریور ۹۸ / قیمت سکه به ۴ میلیون و ۳۰ هزار تومان رسید + جدول 


همچنین قیمت هر اونس طلا در بازار‌های جهانی یک هزار و ۵۴۱ دلار و ۱۴ سنت هر گرم طلای ۱۸ عیار ۴۱۰ هزار و ۴۵۱ تومان است.

نرخ سکه و طلا در ۷ شهریور ۹۸ / قیمت سکه به ۴ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان رسید + جدول

انتهای پیام/

نرخ سکه و طلا در ۷  شهریور ۹۸

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
معین
۲۱:۱۷ ۰۷ شهريور ۱۳۹۸
از قیمت ماهی هم غافل نشویم. ماهی برای سلامتی مفیده ولی در اثر گرانی مصرفش خیلی کم شده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۹ ۰۷ شهريور ۱۳۹۸
این کاهش قیمت دلار موقتی است وباتوجه به اینکه فروش نفت ایران حدود ۹۰درصد کاهش پیدا کرده و کفگیر حسابی ته دیگ خورده و خزانه از ارز خالی شده است قیمت دلار به زودی به بالای ۲۰هزار تومان خواهد رسید و چون طلا در ایران به دلار وابسته هست احتمال اینکه قیمت طلا در چند وقت دیگه بالای ۶۰۰هزار تومان صعود کنه بسیار زیاده. البته این کاهش نرخ دلار بخاطر ایجاد جو روانی هست که بانک مرکزی درست کرده تا دلارهایی را که سال قبل به قیمت ۲۰هزار تومان به مردم فروخت را به بازار بکشاند و به قیمت ۱۰هزار تومان از مردم خریداری کند.در ضمن رئیس اتحادیه طلا و رئیس کل بانک مرکزی تصمیم گرفته اند که طلا را در رنج ۴۰۰تا ۴۱۰هزار تومان نگهدارند ولی هرگز موفق نخواهند بود.
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۲۳:۳۶ ۰۷ شهريور ۱۳۹۸
جالبه این دلالها کم نمیارن و دائم تلاش می‌کنند قیمت ببرن بالا. وقتی حوزه ایران بزرگ و درآمدهای 50 درصد دنیا الان تو دست ایرانه پاش بیوفته دلار 1000 تومنی هم ارزش نخواهد داشت. الان هم برا ثبات بازار آروم آروم میارن یه دفعه ای بیمارستان‌ها پر نشه از سکته و مرگ ومیر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۶ ۰۷ شهريور ۱۳۹۸
همتی.جان سریعتر قیمتها کی پایین میا د دلار بشه 6 تومان
آخرین اخبار