مدیرکل پیشین تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: بیش از یک هزار دانش آموز در مقطع دبیرستان در مدارس صدرا مشغول به تحصیل هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمد شریف حسینی کوهستانی مدیرکل پیشین تبلیغات اسلامی استان یزد  در آیین تکریم و معارفه مدیران کل پیشین و جدید تبلیغات اسلامی استان یزد، گفت: ۱۴ مدرسه صدرا در استان یزد از سال ۱۳۸۵ در استان یزد فعالیتشان را شروع کردند و نتیجه آن این است که امروز در مقطع دبیرستان، بیش از یک هزار دانش آموز در حال تحصیل در این مدارس هستند و آموزش و پرورش یزد به فعالیت این مدارس افتخار می‌کند.

او ادامه داد: در هیچ یک از مسائلی که در کشور جریان دارد، سازمان تبلیغات اسلامی تا جایی که وظیفه داشت شانه خالی نکرد و حتی در جا‌های مختلف بیشتر از وظایفی که بر عهده اش گذاشته بودند، حضور فعالی داشت.

مدیرکل پیشین تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: هیچ زمانی سازمان از تهدید دیگران در رابطه با انجام وظیفه نترسید و به صورت شفاف مواضع خود را بیان کرد و اینطور نبود که سازمان تبلیغات اسلامی برای تثبیت رئیس و یا پیدا کردن موقعیتی از بیت المال و وجوهات استفاده کند.

حسینی کوهستانی گفت: در حوزه مسائل سیاسی، در بدترین شرایط چهره‌ها و شخصیت‌های بزرگی که به دنبال تحقق منویات مقام معظم رهبری بودند را دعوت کردیم و در یزد به سخنرانی پرداختند.

او ادامه داد: در مسائل مهم کشوری، سازمان تبلیغات اسلامی با تمام وجود در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری عمل کردیم و صداقت، شفافیت و صراحت را در دستور کار همه فعالیت‌های خود قرار دادیم.

مدیرکل پیشین تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: سازمان تبلیغات اسلامی در استان یزد به صورت جدی به بحث بصیرت و منویات مقام معظم رهبری را در دستور کار خود قرار گرفت.

انتهای پیام/ی

تحصیل بیش از یک هزار دانش آموز در دبیرستان صدرا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.