محسنی اژه ای گفت: باید با مدیریت تکلیف مدارانه، به مطالبات مردم توجه شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان‎های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، غلامحسین محسنی اژه‌ای سخنگوی قوه قضائیه در آیین تکریم و معارفه مدیران کل قدیم و جدید دادگستری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه مبارزه با نفس مقدمه مبارزه با فساد است گفت: برای تحقق عدالت در جامعه باید از خودمان شروع کنیم. 

غلامحسین محسنی اژه‌ای افزود: برای تحقق عدالت و مبارزه با فساد به عزم عمومی نیازمندیم و باید با کنار گذاشتن منیت‌ها و با هم افزایی، از همه ظرفیت‌ها و استعداد‌ها برای خدمت به مردم بیشتر استفاده کنیم.

او ادامه داد: ما باید برای رسیدن به مقصد راه‌های کوتاه و میانبر را با وحدت، همدلی و توجه به فرامین رهبر معظم انقلاب انتخاب کنیم چرا که دشمن در تکاپو است و روزانه شاهد دسیسه‌هایی آنان هستیم.


بیشتر بخوانید: سفر معاون قوه قضاییه به یاسوج


محسنی اژه دامه داد: دشمنان در حالی می‌گفتند "ایران چهل سالگی انقلاب را جشن نمی‌گیرد" که شاهد باشکوه‌ترین جشن انقلاب در چهل سالگی آن بودیم.

سخنگوی قوه قضاییه بیانیه گام دوم انقلاب را چراغ راه برای ایرانی متمدن و موفق در همه زمینه‌ها دانست و بر تلاش برای رسیدن به سیاست‌های این بیانیه تاکید کرد.

او گفت: دشمن امروز با تمرکز بر مسائل اقتصادی و راه اندازی عملیات روانی برای دلسرد کردن مردم از نظام، تلاش می‌کند، این در حالی است که ایران از ظرفیت‌های سرشاری در بخش‌های مختلف برخوردار است و باید با مدیریت تکلیف مدارانه، به مطالبات مردم توجه شود.

حجت‌الاسلام غلامحسین محسنی‌اژه‌ای با بیان اینکه دشمن در برابر جبهه مقاومت و جمهوری اسلامی ایران به استیصال رسیده است گفت: امروز دشمن جمهوری اسلامی ایران اعتراف به استیصال می‌کند و جمهوری اسلامی در پله‌ای بالاتر از چهل سال گذشته، همه قدرت جهانی را به استیصال وا داشته شده است.

او با بیان اینکه ظرفیت‌های بسیار بالایی در کشور وجود دارد افزود: دشمن فشار اقتصادی و عملیات روانی را محور قرار داده و مردم و مسئولان به این موارد توجه دارند.

معاون اول قوه قضائیه ادامه داد: ما می‌توانیم فشار اقتصادی را تبدیل به فرصت کنیم و اگر دست به دست هم دهیم، با امکانات موجود به اهداف توسعه‌ای دست می‌یابیم و مشکلات رفع شود.

محسنی‌اژه‌ای با تاکید بر نگاه تعاملی گفت: اگر امروز بخواهیم تنها با سلیقه خود خدمتی شایسته به مردم کنیم، توفیق ما کم خواهد بود و اگر من تبدیل به ما شود، خروجی بهتر و بیشتری خواهیم داشت.

معاون اول قوه قضاییه با اشاره به ظرفیت‌های کشور افزود: امروز کشوری دارای نیروی جوان و با استعداد است و باید از این ظرفیت‌ها برای رفع مشکلات مردم استفاده کرد.

محسنی‌اژه‌ای بهره‌وری بالا از نیروی انسانی و زمان برای رفع مشکلات مردم را ضروری دانست و عنوان کرد: در اجرای احکام نیز باید سرعت بخشی مناسب و اجرای درست و زمانبندی صحیح و سریعی داشته باشیم.

او با بیان اینکه ورودی بسیاری از پرونده‌های ما بانک‌ها هستند گفت: با تعامل دستگاهی، بررسی و نگاه آسیب شناسی، باید رفع این موارد عملیاتی شود.

اژه‎ای افزود: بخشی از ورودی‌ها نیز در حوزه دعاوی زمین است و این موضوع نیز باید مورد توجه باشد.

معاون اول قوه قضائیه خواستار به کارگیری تمام توان برای تحقق صلح و سازش در استان کهگیلویه و بویراحمد برای حل اختلاف‌ها شد و گفت: تنها نباید از ظرفیت شورا‌های حل اختلاف برای حل مشکلات استفاده کرد و بلکه باید از تمام ظرفیت استان بهره برد.

محسنی‌اژه‌ای گفت: رئیس کل دادگستری استان باید صیانت از مجموعه و نیروی انسانی را مورد توجه قرار دهد و نگاه مناسبی به این مهم داشته باشد تا از آسیب‌های بعدی جلوگیری شود.

انتهای پیام/د

صحبت های اژه ای در یاسوج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.