وزیر ورزش و جوانان در قزوین گفت: سالن ۶ هزار نفره قزوین در صورت تامین اعتبارات تا پایان سال ۹۹ به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان در حاشیه بازدید از مجموعه ورزشی ۶ هزار نفره قزوین گفت: سالن ۶ هزار نفره قزوین سالیان زیادی متوقف بود و ۵۰ درصد پیشرفت آن مربوط به دو سال اخیر است و این پروژه جزو پروژه‌های اولویت دار ما است و در صورت تامین اعتبارات ان شاءالله تا پایان سال ۹۹ به بهره برداری خواهد رسید.

سلطانی فر با بیان اینکه تکمیل سالن شش هزار نفره قزوین حدود ۶۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد، افزود: در تلاشیم تا بخشی از این منابع از طریق منابع استانی و بخشی دیگر از آن را از طریق منابع متمرکز ملی تامین کنیم.

او اضافه کرد: استان قزوین یک مجموعه ورزشی بسیار دیدنی دارد که شامل استادیوم ۱۵ هزار نفری و دو سالن ورزشی چند منظوره سرپوشیده و سالن دوومیدانی دارد که انشاالله در آینده به بهره برداری خواهد رسید.

وزیر ورزش و جوانانهمچنین با اشاره به سالن بزرگ دو و میدانی و سالن ورزشی چند منظوره استان قزوین گفت: با تکمیل و بهره برداری از این دو پروژه و همچنین افتتاح دیگر سالن‌های ورزشی و زمین‌های چمن مصنوعی استان قزوین به لحاظ سخت افزاری اوضاع خوبی پیدا خواهد کرد.

سلطانی فر ادامه داد: استان قزوین استعداد‌های ورزشی خوبی به ویژه در ورزش‌های رزمی دارد و افتتاح این پروژه‌ها و کار‌ها و برنامه ریزی‌هایی که مسئولان استان انجام داده و می‌دهند خبر‌های خوبی در آینده از ورزش استان خواهیم شنید.

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه قزوین از لحاظ جغرافیایی موقعیت ویژه و خوبی دارد افزود: امیدواریم قزوین با بهربرداری از این پروژه‌ها و امکانات مناسب بتواند میزبان رویداد‌های بین المللی ورزشی باشد.

او با اشاره به برگزاری لیگ ملت‌های والیبال در ارومیه و اردبیل افزود: دلیل کسب این میزبانی‌ها به خاطر وجود سالن‌های ۶ هزار نفره در این دو شهر بود که امیدواریم در قزوین هم با افتتاح سالن‌های ۶ هزار نفره این اتفاق بیافتد.

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه ۱۱ سالن ۶ هزار نفری در کشور داریم که ساخت آن‌ها از دهه ۸۰ متوقف شده بود، ادامه داد: خوشبختانه در دوسال گذشته توانستیم ۸ , ۹ سالن را به بهره برداری برسانیم و به امید خدا تا پایان دولت دوازدهم همه ۱۱ سالن ورزشی تخصصی را به بهره برداری می‌رسانیم.

انتهای پیام/ک

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.