استاندار اردبیل گفت:۱۷۲ پروژه در مرکز استان آماده بهره‌برداری شده و اوایل پاییز افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اکبر بهنامجو ،استاندار اردبیل امروز در جلسه اقتصاد مقاومتی شهرستان اردبیل گفت: برای اجرای این پروژه‌ها که در جریان سفر رئیس‌جمهوری افتتاح می‌شود، اعتباری بیش از هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

او بیان کرد: این پروژه‌ها شامل طرح‌های خدماتی، صنعتی ، گردشگری و کشاورزی است.

استاندار اردبیل گفت: موضوعی که در خصوص اقتصاد مقاومتی باید در شهرستان اردبیل مورد توجه قرار گیرد، گسترش خدمات گردشگری و اماکن اقامتی است.

بهنام جو با تاکید بر اینکه در نتیجه اقدامات انجام گرفته و تامین زیرساخت‌های گردشگری در این شهرستان میزان حضور مسافران بیشتر شده، اظهار داشت: در سال‌جاری عملیات اجرایی چند پروژه گردشگری و هتل چهار ستاره در اردبیل  آغاز شده و باید در راستای تامین مکان‌های اقامتی بیشتر از این تلاش کنیم.

بهنامجو  با اشاره به فعالیت‌های در حال اجرا در بخش کشاورزی از اقدام برای بهبود الگوی کشت در دشت اردبیل خبر داد و افزود: باید با اصلاح الگوی کشت، بهره‌وری در زمینه تولیدات کشاورزی را با کاهش هزینه‌ها و جلوگیری از هدر رفت آب ارتقا دهیم.

او در ادامه این جلسه گفت: از ۱۵ مصوبه جلسه اقتصاد مقاومتی گذشته در شهرستان اردبیل ۱۱ مورد اجرایی شده و چهار مورد نیز در حال اجرا می‌باشد.

استاندار اردبیل گفت:  اجرای خط دوم فاضلاب شهراردبیل از جمله مصوبات در حال اجراست  که ۱۱۰ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای آن تامین شده است.

انتهای پیام/ع

ضرورت گسترش خدمات گردشگری و اماکن اقامتی در اردبیل

 

برچسب ها: کشاورزی ، گردشگری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.