مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان از نصب مجسمه سلمان فارسی در میدان اصلی منطقه ۱۵ در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،حسن مؤذنی مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان اظهار کرد: امسال ردیف بودجه ویژه‌ای در مناطق ۱۵ گانه جهت ساماندهی و ترمیم نماد‌های سطح شهر در نظر گرفته شده است که تاکنون تعدادی از آثار ترمیم و مابقی نیز تا پایان سال جاری در دستور کار قرار دارد.

او تصریح کرد: در راستای اهداف و سیاستگذاری‌های خود برای زیباسازی هر چه بهتر شهر، ساخت و نصب مجسمه‌ها و نماد شخصیت‌های فرهنگی را در برنامه‌های خود قرار داده‌ایم.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان از نصب مجسمه سلمان فارسی در میدان اصلی منطقه ۱۵ در آینده نزدیک خبر داد و گفت: این مجسمه در میدان اصلی منطقه ۱۵ به عنوان ورودی شرق شهر اصفهان نصب خواهد شد.

او با اشاره به مشخصات مجسمه سلمان فارسی، خاطرنشان کرد: این مجسمه از جنس برنز بوده و دارای شش متر ارتفاع با پایه است که در میدان اصلی منطقه ۱۵ نصب می‌شود.

مؤذنی ادامه داد: مجسمه سلمان فارسی توسط «استاد مرتضی نعمت اللهی» ساخته شده و از هر گونه مشکلی به لحاظ اقلیمی در امان خواهد بود، زیرا متریال‌های استفاده شده در ساخت آن بسیار مرغوب است.

او از ساخت و نصب نماد‌های شاخص در اصفهان در سال‌جاری خبر داد و گفت: به زودی ماکت "ناو جماران" به طول ۱۰ متر و با ارتفاع شش متر با هدف پاسداشت خدمات نیروی دریایی ارتش در منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان نصب خواهد شد.

او گفت: اصفهان در دوران دفاع مقدس ۲۳ هزار شهید تقدیم نظام کرده که به منظور تکریم و پاسداشت ایثارگران و شهدای دفاع مقدس امسال طراحی، ساخت و نصب "ابر یادمان دفاع مقدس" در دستور کار این سازمان قرار گرفته است.


انتهای پیام/م

 

ساماندهی و ترمیم نمادهای سطح شهر اصفهان

برچسب ها: شهرداری ، مناظر زیبا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار