شهردار شاهدیه گفت: حضور پیرغلامان حسینی در جامعه باعث گسترش فرهنگ حسینی می شود.

حضور پیرغلامان حسینی در حسینیه ایران شور حسینی را دوچندان کرده استسیدعلی میرنژاد، شهردار شاهدیه در حاشیه دومین نشست علمی-آموزشی بین الملل پیرغلامان حسینی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ،  با اشاره به اینکه حضور پیرغلامان حسینی در جامعه باعث گسترش فرهنگ حسینی می شود گفت: با حضور پیرغلامان حسینی در استان یزد شور حسینی در این استان دوچندان شده است.

میرنژاد با بیان اینکه حسینیه ایران، نامی برازنده برای استان یزد است افزود: مراسم ها و عزاداری ها در حسینیه های استان یزد فقط در ایام محرم برپا نیست، بلکه در طول سال حسینیه های استان یزد با برگزاری مراسم ها زنده هستند.

او اظهار داشت: از یک ماه پیش حسینیه کلک شاهدیه یزد را برای میزبانی از پیرغلامان و خادمان حسینی آماده کردیم و اکنون با حضور این عزیزان در شهر شاهدیه عطر و بوی حسینی در همه جا به مشام می رسد.

میرنژاد افزود: شهر شاهدیه در شمال غرب شهرستان یزد واقع شده و دارای محلات ابرند آباد، گرد فرامرز و نصرت آباد است.

دومین نشست علمی-آموزشی بین الملل پیرغلامان حسینی در حسینیه ایران، به تبیین منویات رهبر معظم انقلاب در عرصه مداحی و ستایشگران اهل بیت (ع)، هیئت داری و تمدن سازی پرداخته می‌شود.

هفدهمین اجلاس بین المللی پیرغلامان و خادمان حسینی صبح دیروز در سالن همایش های کریاس پالاس میبد با حضور بیش از ۸۰۰ پیرغلام حسینی از سراسر کشور و ۴۵ پیرغلام بین المللی از ۲۵ کشور دنیا در میبد آغاز بکار کرد.

انتهای پیام/ص

اجلاس پیر غلامان حسینی در یزد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار