همزمان با هفته دولت، ۱۸ طرح در شهرستان فارسان به بهره برداری رسید.

بهره برداری از ۱۸ طرح در شهرستان فارسانمرداس طاهری فرماندار فارسان در گفت‎و‎گو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان در شهرکرد، اظهار داشت: امروز پنج شنبه ۷ شهریور ۹۸ همزمان با ششمین روز از هفته دولت، ۱۸ طرح در این شهرستان با حضور مجید نظری معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری به بهره برداری رسید.

او افزود: این طرح‌ها شامل ۱۰ طرح زیرساخت، یک طرح بهداشت و درمان، یک طرح ورزشی، دو طرح دامپروری، سه طرح کشاورزی و یک طرح صنعتی بود.

طاهری اضافه کرد: برای تکمیل این تعداد طرح، ۲۲۴ میلیارد و ۴۱۲ میلیون ریال اعتبار هزینه شد که با بهره برداری از آن‌ها زمینه اشتغال ۷۶ نفر فراهم گردید.

او ادامه داد: همچنین در این روز، کلنگ ۱۵ طرح به زمین زده شد که برای احداث آن‌ها به ۱۲۴ میلیارد و ۵۵۴ میلیون ریال اعتبار نیاز است.

فارسان از شهرستان‌های ۹ گانه چهارمحال و بختیاری می‌باشد که مرکز آن (شهر فارسان) در فاصله ۳۵ کیلومتری شهرکرد مرکز استان قرار دارد.

هفته اول شهریور به مناسبت شهادت شهیدان رجایی (رئیس جمهور) و باهنر (نخست وزیر) در حادثه انفجار دفتر نخست‌وزیری جمهوری اسلامی ایران در ۸ شهریور ۱۳۶۰ به عنوان هفته دولت نامگذاری شده است.

انتهای پیام/ن

کلنگ ۱۵ طرح در فارسان به زمین زده شد

برچسب ها: هفته دولت ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار