نوید دانایی با اشاره به نقش خیران سلامت در توسعه طرح های بهداشت و درمان گفت: خیران سلامت در دولت تدبیر و امید ۹۸۰ میلیارد ریال در حوزه بهداشت و درمان کمک کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، نوید دانایی رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان گفت : احداث، تجهیز و بهره‌برداری از مراکز بهداشتی، درمانی و آموزشی با مشارکت خیران سلامت با اعتبار ۹۸۰ میلیارد ریال در ۶ سال گذشته انجام شد.

او با تاکید بر اینکه هدف‌گذاری منسجم برای شناخت نیاز‌های درمانی و تامین اعتبارات توسط خیران باید برنامه‌ریزی شود، افزود : اعمال تحریم‌های ناعادلانه و ظهور شرایط خاص و ویژه در کشور، لزوم همبستگی و همراهی بیش از پیش دولت و ملت را بیش از گذشته طلب می‌کند و در این میان خیران نقش بسیار ویژه‌ای در توسعه و حل مشکلات جامعه بر عهده دارند.

دانایی ادامه داد: خیران با مشارکت خود در بخش‌های مختلف سلامت می‌توانند از بار سنگینی که بر دوش دولت قرار دارد بکاهند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان با اشاره به اینکه بخش‌های زیادی از مشکلات یک جامعه در جوامع پیشرفته، توسط جوامع محلی و شهروندی شناسایی و حل می‌شود، اظهار کرد: فعالیت‌های عام‌المنفعه و خیران برای تحقق منافع عمومی و همگانی طراحی شده است و منافع آن به عموم مردم تسری می‌یابد.

انتهای پیام/ح

کمک ۹۸۰ میلیارد ریالی خیران سلامت سمنان در دولت تدبیر و امید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.