رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گفت:عملیات ساخت پروژه تقاطع غیر همسطح رسالت شهر ایلام پایان یافته و به مناست هفته دولت این پروژه افتتاح و زیر بار ترافیک رفت.

زیرگذر رسالت شهر ایلام زیربار ترافیک رفت /ترافیک شهر ایلام نسبت به قبل روان‌تر می‌شود

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،سرهنگ ابوالفضل کوهزادی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام  با بیان اینکه این پروژه یکی ازکار‌های قوی و جدی است که تاکنون در شهر ایلام انجام شده، ضمن تشکر از شهردار ایلام که در مدت ساخت این پروژه به صورت جدی پیگری این امر بودند، گفت: درمدت ساخت این تقاطع به دلیل قطع پل ارتباطی شرق به غرب شهر ایلام و انتقال ترافیک به کوچه‌ها و معابرفرعی مردم و پلیس متحمل زحمات و اتلاف وقت زیادی شدند.

کوهزادی در ادامه همچنین از مردم صبور استان به واسطه شکیبایی و همراهی با پلیس در زمان عملیات اجرایی این سازه ترافیکی تشکر و قدردانی کرد و افزود: اگر خواستار ترافیکی روان در معابرشهری هستیم باید لاجرم تن به تحولات اساسی بدهیم.

کوهزادی افزود: شهرایلام به لحاظ زیرساخت‌های فیزیکی پاسخگو‌ی تعداد وسایل نقلیه نیست درنتیجه برای برون رفت دائمی و نه مقطعی از مشکلات حاد ترافیکی در آینده، نیازمند توسعه و اصلاحات ساختاری در کالبد شهر هستیم.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد:افتتاح تقاطع غیر همسطح رسالت درسال جاری و پیاده راه کردن خیابان طالقانی درسال گذشته دو اتفاق مهم ترافیکی است که با هدف تسهیل تردد وسایل نقلیه و عابران پیاده در شهر ایلام با همت مسئولان عملیاتی شد.

رئیس پلیس راهور استان با بیان اینکه با افتتاح این پروژه، ترافیک در ایلام بصورت منطقی درهمه معابر توزیع می‌شود، ابراز امیدواری کرد با شروع به کار این تقاطع و اتصال مجدد خط شرق به غرب در شهر ایلام شاهد ترافیکی روان‌تر نسبت به گذشته باشیم.

انتهای پیام/غ

افتتاح زیر گذر رسالت ایلام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.