وزارت امور خارجه عراق با صدور بیانیه‌ای به پیام‌های توئیتری وزیر خارجه بحرین در مورد تجاوزگری‌های رژیم صهیونیستی علیه چند کشور عربی واکنش نشان داد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، پایگاه اطلاع رسانی وزارت امور خارجه عراق با صدور بیانیه‌ای به پیام‌های توئیتری وزیر خارجه بحرین در مورد تجاوزگری‌های رژیم صهیونیستی علیه چند کشور عربی واکنش نشان داد و این اظهارات را محکوم کرد.

در این بیانیه آمده است: وزارت امور خارجه عراق پیام‌های توئیتری وزیر امور خارجه بحرین را در مورد تجاوزگری‌های اخیر دشمن صهیونیستی علیه خاک چند کشور عربی و علیه سازمان بسیج مردمی عراق- حشد الشعبی- به بهانه دفاع از خود محکوم و رد می‌کند.

این بیانیه می‌افزاید: سازمان بسیج مردمی در کنار نیرو‌های مسلح، پلیس محلی و فدرال، نیرو‌های پیشمرگه و مبارزان عشایر برای دفاع شرافتمندانه از خاک مقدسمان ایستاد و جان فشانی‌ها و فداکاری‌های بزرگی برای آزادی شهر‌های عراقی و شکست گروه تروریستی داعش انجام داد.

«خالد بن احمد آل خلیفه»، وزیر خارجه بحرین که کشورش سعی زیادی در عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی دارد روز دوشنبه از حملات اخیر این رژیم در عراق، سوریه و لبنان دفاع کرده بود. او دوشنبه در صفحه توئیتر خود نوشت که «ایران با گروه‌های تحت حمایت خود از جمله حزب‌الله لبنان، الحشد الشعبی عراق و حوثی‌های یمن، علیه ما اعلام جنگ کرده است».

وزیر خارجه بحرین با اشاره به تجاوزات اخیر رژیم صهیونیستی به سه کشور عراق، سوریه و لبنان تاکید کرد «حمله به کسانی که این کشور را هدف قرار می‌دهند دفاع از خود است؛ بنابراین نباید مورد سرزنش واقع شوند».

بامداد یکشنبه گذشته رژیم صهیونیستی چند حمله هوایی به نقاطی در جنوب سوریه کرد که با واکنش پدافند هوایی سوریه مواجه شد. ساعاتی بعد حزب‌الله لبنان از شهادت دو نیروی خود بر اثر این حمله خبر داد وسید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان اعلام کرد حزب‌الله پاسخ این اقدام رژیم صهیونیستی را خواهد داد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار