ساخت ۱۰هزار واحد مسکونی جدید در مسجد سلیمان/پرداخت ۱۰۰ درصدی اعتبارات از سوی دولت انجام شده استرئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: برای بازسازی و نوسازی بافت فرسوده مسجدسلیمان طی هماهنگی با بنیاد مسکن، ساخت ۱۰هزار واحد مسکونی جدید در این منطقه آغاز می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، محمد باقر نوبخت شامگاه چهارشنبه در بدو ورود به استان خوزستان در فرودگاه اهواز گفت: برای بازسازی و نوسازی بافت فرسوده مسجدسلیمان طی هماهنگی با بنیاد مسکن، ساخت ۱۰هزار واحد مسکونی جدید در این منطقه آغاز می شود.

او پیگیری مسائل و مشکلات ناشی از حوادث غیرمترقبه و مسائل امسال  خوزستان را از اهداف سفر خود به این استان عنوان کرد و افزود: سیل آسیب زیادی به استان خوزستان وارد کرد و زلزله مسجدسلیمان نیز به این شهرستان آسیب زد.


بیشتر بخوانید:قول رئیس سازمان برنامه و بودجه برای تقبل هزینه های تکمیل خط آهن چابهار - زاهدان


معاون رئیس جمهوری ادامه داد: قرار است آخرین وضعیت تخصیص های سازمان برنامه و بودجه که از سوی دولت برای جبران خسارت ها تامین شده جمع بندی و بررسی شود.

 ابراز تاسف از حادثه خیز بودن مسیر اهواز- ایذه

نوبخت یکی دیگر از اهداف سفر خود به خوزستان را بررسی مسائل زیرساختی و پیگیری موضوعات مربوط به آنها اعلام کرد و گفت: چهار خطه کردن مسیر اهواز به ایذه که در حال حاضر بین ۷۰ تا ۸۰ کیلومتر آن باقی مانده از جمله‌ این موضوعات است.

رییس سازمان برنامه و بودجه کشور با ابراز تاسف از حادثه خیز بودن این جاده افزود: اتمام این طرح باید در اولویت قرار گیرد.

او مسیر ایذه_لردگان را به عنوان فاز بعدی پس از تکمیل این مسیر چهار خطه دانست و افزود: اجرای این طرح در مرحله ارزیابی است اما امیدواریم با همان مصوبه هیات دولت بتوانیم طرح را با مشارکت دولت و بنیاد مسکن به صورت مشارکتی اجرا کنیم.

طرح چهار خطه کردن محور اهواز - ایذه سال ها قبل آغاز شده و همچنان کار ساخت آن در چند نقطه ادامه دارد اما روند تکمیل این طرح که از طرح های مهم راهسازی کشور است با کندی پیش می‌رود.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.