سردار فدوی از برگزاری رزمایش ویژه سپاه در سه استان کشور خبر داد و گفت: مهم‌ترین هدف ما افزایش توان ، آمادگی رزمی و عملیاتی سپاه در عرصه‌های مختلف است.

برگزاری رزمایش ویژه سپاه در ۳ استان کشور/ ‌افزایش آمادگی رزمی و عملیاتی سپاهبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ،   سردار علی فدوی بعد از ظهر امروز در دیدار با خانواده مرحوم حاج محمد باقر منصوری در اردبیل اظهار داشت: روحیه انقلابی و حسینی مداحان کشورمان برای ما یک افتخار است و مرحوم منصوری تمامی این خصوصیات را داشت و از جوانان برجسته و فقید کشورمان بود که در عرصه مداحی بسیار خوش آوازه و مشهور بود.

او ضمن تسلیت به خانواده مرحوم منصوری گفت: این مصیبت بزرگ وارده را به خانواده  مداح نامدار کشورمان تسلیت عرض کرده و برای بازماندگان از خداوند منان صبر جزیل خواهانیم و امیدواریم به منظور تبیین فرهنگ حسینی در جامعه به شکل موفق عمل کرده و چنین شخصیت‌های برجسته‌ای را الگو قرار دهیم.


بیشتر بخوانید:امنیت خلیج فارس توسط ایران برقرار است


جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از برگزاری رزمایش ویژه سپاه در سه استان کشور خبر داد و تصریح کرد: مهم‌ترین هدف ما افزایش توان و آمادگی رزمی و عملیاتی سپاه در عرصه‌های مختلف از جمله اطلاعاتی و فرهنگی است که در این زمینه تاکنون اقدامات مناسبی انجام یافته است.

فدوی تصریح کرد: سپاه در تمامی جغرافیای انقلاب اسلامی درصدد است تا با ارتقای توان و آمادگی در حوزه‌ها و طراحی‌های مختلف نقشه‌های شوم دشمنان را خنثی کرده و با توان‌افزایی داخلی و خارجی توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب کنند که این موضوع برای ما یک اولویت اساسی و مهم است.

او اظهار کرد: برگزاری این رزمایش ویژه نیز با هدف دستیابی به این مهم است که در تلاش هستیم بتوانیم در این زمینه به تمامی اهداف خود جامه عمل بپوشانیم.

انتهای پیام/س

 توطئه‌های دشمن‌ را نقش بر آب می‌کنیم

برچسب ها: سپاه ، سپاه پاسداران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.