در بورس منطقه‌ای این هفته همدان تعداد ۵۲ میلیون و ۴۳۹ هزار و ۳ سهم مبادله شد.

مبادله بیش از ۵۲ میلیون سهم در بورس منطقه‌ای همدانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، علی اسکندری، مدیر بورس منطقه‌ای همدان با اشاره به اینکه تعداد ۵۲ میلیون و ۴۳۹ هزار و ۳ سهم در بورس هفته جاری مبادله شد، افزود: این سهم متعلق به ۲۹۳ شرکت به ارزش ۲۱۹ میلیارد و ۵۷۷ میلیون و ۹۷۴ هزار و ۸۸۷ ریال مبادله شد که ۵۲ درصد از معاملات این هفته مربوط به خرید سهام و ۴۸ درصد نیز مربوط به فروش سهام بوده است.

او ادامه داد: طی این هفته ۵۴ نفر در کلاس‌های آموزشی بورس که برای عموم علاقمندان برگزار میگردد، شرکت کردند و با مفاهیم بازار سرمایه و نحوه معاملات در بورس آشنا شدند.

اسکندری بیان کرد: چهارشنبه هم شرکت‌های پتروشیمی خلیج فارس، فولاد خراسان و فولاد مبارکه اصفهان بیشترین تاثیرمثبت را برشاخص کل بورس داشتند. همچنین بانک تجارت، پالایش نفت اصفهان و سایپا پربینندهترین شرکت‌های بورس بودند.

او اظهار با بیان اینکه شاخص کل بورس در هفته منتهی به تاریخ ۰۶/۰۶/۹۸ معادل ۲۷۸,۶۷۴ واحد بود که نسبت به هفتهی گذشته، ۱۲,۵۴۷ واحد افزایش یافت خاطرنشان کرد: شاخص کل فرابورس هم با ۱۳۱ واحد افزایش به رقم ۳,۷۱۰ واحد رسید.
انتهای پیام/ج

بیش از ۵۲ میلیون سهم در بورس منطقه‌ای همدان معامله شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.