مدیر روابط عمومی و امور فرهنگی سازمان لیگ فوتبال ایران گفت: مدیر رسانه‌ای باشگاه استقلال هم از حضور یا غیبت استراماچونی در نشست خبری اطلاع دقیق نداشت.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الله بهمنی، مدیر روابط عمومی و امور فرهنگی سازمان لیگ فوتبال ایران درباره غیبت آندره آ استراماچونی و جواد نکونام در نشست خبری پیش از بازی تیم‌های فوتبال استقلال تهران و فولاد خوزستان بیان کرد: جای سرمربیان تیم‌هایی که امروز (چهارشنبه) به نشست خبری نیامدند از رسانه‌ها عذرخواهی می‌کنم. قانون جریمه‌هایی را برای این مورد در نظر گرفته و کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال هم جریمه‌ها را اعمال می‌کند. گزارش غیبت مربیان در نشست خبری بازی‌های هفته اول را به کمیته انضباطی ارسال کردیم و این کمیته هم نتایج را اعلام می‌کند.

او ادامه داد: تکرار غیبت مربیان در نشست خبری برای آن‌ها جرائم دیگری را له همراه دارد. مربیان باید به رسانه‌ها احترام گذاشته و در این نشست‌ها شرکت کنند. میزان جرائم را کمیته انضباطی تشخیص می‌دهد. سال قبل سرمربیان در صورت غیبت در نشست خبری ۳ تا ۵ میلیون تومان جریمه می‌شدند، اما نمی‌دانم امسال آیا میزان جرائم تغییر کرده است یا خیر.


بیشتر بخوانید: نکونام و استراماچونی به نشست خبری نرسیدند


بهمنی درباره اینکه آیا سازمان لیگ زمان برگزاری نشست خبری را با سرمربیان و باشگاه‌ها هماهنگ می‌کند یا خیر، گفت: ما این زمان را هماهنگ کرده و ساعت‌هایی که مربیان بتوانند در نشست خبری شرکت کنند را برای آن‌ها قرار می‌دهیم. من روز گذشته با مدیر رسانه‌ای باشگاه استقلال حرف زدم، اما استراماچونی به او جواب قطعی نداده بود. برای همین خود محمد نوری فر هم به صورت دقیق نمی‌دانست آیا سرمربی استقلال در نشست خبری شرکت می‌کند یا خیر. متاسفانه در نهایت هم او به سازمان لیگ نیامد و ما هم این موضوع را به کمیته انضباطی گزارش می‌کنیم تا درباره غیبت استراماچونی تصمیم گیری شود. مسئولان باشگاه فولاد هم اعلام کردند نکونام به دلیل زمان پرواز این تیم به تهران در نشست شرکت نمی‌کند.

او درباره اینکه زمان پرواز به بهانه‌ای برای سرمربیان برای غیبت در نشست خبری قبل از بازی تبدیل شده است، اظهار داشت: البته با توجه به گستردگی کشورمان مشکلاتی در حمل و نقل تیم‌ها وجود دارد و از قدیم هم این مشکلات بوده است، اما این امر نباید دلیلی شود تا مربیان در نشست‌های خبری شرکت نکنند.


بیشتر بخوانیدجدال استقلال و فولاد به سبک ایتالیایی - اسپانیایی


انتهای پیام/

آخرین اخبار حواشی فوتبال ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار