رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) نوشهر گفت: به منظور کاهش آسیب‌های اجتماعی و ارائه خدمات مشاوره به جامعه هدف ، تفاهم نامه‌ای بین کمیته امداد و نیروی انتظامی این شهرستان امضا شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،بهرام کیا کجوری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) نوشهر گفت: در راستای ارائه خدمات حمایتی، اجتماعی، فرهنگی و امنیتی به نیازمندان و محرومان جامعه و کاهش آسیب‌های اجتماعی به منظور افزایش احساس امنیت، خوداتکایی، تقویت و رشد ایمان با حفظ کرامت انسانی، تفاهم نامه ای بین فرماندهی انتظامی شهرستان نوشهر و کمیته امداد منعقد شد.

او افزود:برگزاری کلاس و کارگاه‌های آموزشی با موضوعات مختلف از جمله پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و مباحث بهداشت روان جهت افزایش سطح آگاهی خانواده زیر پوشش، ارائه خدمات مشاوره‌ای رایگان به خانواده در زمینه‌های خانوادگی، بالینی، حقوقی، انتظامی، تربیتی، از اقداماتی است که طی ۲ سال مدت تفاهم نامه اجرایی خواهد شد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) نوشهر گفت: این نهاد با بیش از ۱۰ موسسه و سازمان‌های فرهنگی که موجب تعامل بیشتر به منظور ارائه خدمت مناسب به نیازمندان شده است امسال تفاهم نامه همکاری امضاء کرده است.

کیاکجوری با تقدیر از مجموعه همکاری‌های نیروی انتظامی شهرستان نوشهر گفت: ۳۵۰ نفر از مددجویان این نهاد پارسال در پنج دوره از آموزش‌های عفاف و حجاب و مهارت‌های زندگی، پیشگیری از وقوع جرم، خشم بهره‌مند شدند.
انتهای پیام/س
 

امضا تفاهم نامه همکاری کمیته امداد و نیروی انتظامی نوشهر به منظور کاهش آسیب‌های اجتماعی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.